Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 85kW 1999-2004 (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aleksander
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jeśli chodzi o zawieszenie to wymieniałem łączniki stabilizatora, jeden to się urwał przy ostrzejszym zakręcie, oraz końcówki drążków kierowniczych bo były luźne, zbieżność ustawiona i zero problemów. Nic nie puka nie stuka, a głośne to było jak wszystko latało, po naprawie kompletna cisza, więc nie wiem o co chodzi z tym, że v40 ma głośne zawieszenie. Prowadzenie jest bardzo przyjemne, dość twarda, ciężka kierownica, ale reakcja i delikatność...
5,0
~Thorgal
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Do produkcji wykorzystano patenty z Forda Focus`a i było to doskonałe posunięcie. To najlepszy układ, z jakim miałem do czynienia. Prowadzi się pewnie, precyzyjnie i komfortowo. Pomimo półtorej tony wagi, zawieszenie świetnie się sprawdza i auto płynie po drodze. Zarówno na prostych, jak i w zakrętach. Poprzeczne przeszkody można pokonywać szybko, lub wolno. Zależy od podejścia kierowcy.
3,0
~darknoid
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jeden z negatywnych elementów samochodu. Kupiłem samochód ze (pewnie przekręconym) stanem licznika 180,000km, po przejechaniu wiedziałem, że co amortyzatory z tyłu będą do wymiany, po sezonie zimowym (i zaliczonych dziurach) amortyzatory przód do wymiany, coś stuka, puka, jeszcze nie sprawdzałem. Ale jestem pewien, że autko na Polskich drogach łatwego życia nie będzie miało (ale które ma?)
5,0
~Tomek
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Wielowahaczowe zawieszenie z tylu powoduje, ze auto naprawde dobrze trzyma sie na zakretach. W porownaniu do ww. Laguny: 2:0 dla V40. Uwazac trzeba jedynie na nawierzchni o slabej przyczepnosci (np. bruk)- tyl jest lekki i potrafi nim zarzucic, a nie mam ESP ktore by nad tym czuwalo (tutaj punkt dla Laguny).
5,0
~Paweł
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Twarde! na Polskie drogi za twarde. Wytrzymałe stalowe wahacze. Dla mnie doskonałe bo głównie jeżdżę po autostradach. Jedzie jak po szynach,świetnie trzyma się drogi, małe przechyły na zakrętach,porównując do A4 nie trzeba wymieniać co pół roku jakiegoś wahacza przy wjeździe w jakąś większą dziurę. Z lekkim sportowym zacięciem.
3,0
~BLOKU
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jest to konstrukcja z lat 1995 "troche" nie dorasta rywalom z Niemiec. Audi ze swoim wielowahaczowym zawieszeniem bije na głowę volvo którego można porównać do forda mondeo I generacji. owszem trzyma się drogi ale kultura pokonywania drobnych nierówności jest fatalna. VW Polo ma lepsze tłumienie drgań.
5,0
~lukas
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Wygodny, ale też bardzo precyzyjny. Świetnie trzyma się w zakrętach, przy dużych prędkościach skłonność do małej podsterowności na śliskiej nawierzchni. Jedyną wadą na nieutwardzonych drogach jest dość niskie zawieszenie, ale jest to wynagradzane z nawiązką przy dużych prędkościach.
4,0
~tomblin
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
precyzyjne prowadzenie, dobrze wyważony, nałukach nawt jak pójdzie poślizgiem to nie wyżuca ani przodu ani tyłu, zawieszenie raczej komfortowe przód jest mięki, ale ma krótki skok i przy obciążeniu trochę dobija, wmiarę dobry kompromis na nasze drogi
3,0
~olesz77
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
słabo .... dziwnie się prowadził ... zakręty trzeba brać z odpowiednio niską prędkością i daje się odczuć jak na wyjściu z zakrętu wynosi... dziury zawieszenie wybiera dość dobrze jednak słychać że pokonuje się nierówności naszych dróg ....
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
88,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jacek
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Zawieszenie sprawuje się dobrze jak na warunki polskie. po kupnie auta wymieniłem 2 pęknięte sprężyny i od tego momentu zero usterek. Po 2 latach i 70 tys km zaczynają się pojawiać odgłosy takie jak z hondy czy citroena po 20 tyś.
Volvo V40 I