Szukaj

Lista ocen Volvo V70 III (37) - Silnik

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~baltona84
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D4 163KM 120kW
Silnik 5. cylindrowy ma świetne brzmienie, zupełnie jak nie diesel. Trochę dużo wibracji na postoju. Duży moment dobrze radzi sobie z dużą masą auta. Spalanie na poziomie 8 litrów w trasie w automacie - mogłoby być lepiej, ale to dość stara konstrukcja, duża masa, no i raczej stary automat. Największa zaleta - jeden z silników 'nie do zajechania' - przebiegi rzędu 700 000km bez remontu są normą.
5,0
~Michal
Volvo V70 III
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Silnik elastyczny, moze nie tak jak w drugim Audi A4 1.8 tsi. Dość miekki dwiek klkotu, ktory jest totalnie nie slyszalny nawet na biegu jałowym wewnątrz.Super sie wyprzedza na autostradzie, nie ma problemu z wyprzedzaniem kilku tirow naraz.Kupujac to auto bałem sie, ze 2.0 TD bedzie torche muowaty, ale szybko zmieniełem zdanie po jezdzie probnej. Przejechałem jzu 42 tyś od nowosci i zero usterek.
5,0
~Kierowca Wołowiny
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D 175KM 129kW
Po pierwsze - trwały. nadal jest to legendarne, 5-cylindrowe serce od Volvo. Auto niesamowicie przyjemnie brzmi jak na Diesla. Jest żwawy i dobrze się zbiera od dołu. Niestety trochę szybko "puchnie", ale to można łatwo rozwiązać chipem. Tak jak niektórzy pisali - silnik trochę drży na postoju - ale to cecha 5-cylindrówek. 2.5t benzyna w innym moim Volvo tez drży.
4,0
~Michał
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D 175KM 129kW
Bardzo dobry silnik do tego auta. Ja przesiadłem się ze starszego Volva z silnikiem 2.5 T w benzynie i wyraźnie brakuje mi tu kopa w górnym zakresie. Charakterystyka typowa dla diesla - fajnie się zbiera na niskich obrotach, a potem łapie zadyszkę. Sporo pali jak na diesla. Planuje chip tuning na wiosnę i podniesienie mocy do około 225KM
5,0
~Krzysiek
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Silnik jest świetny. Cichy, dynamiczny, kręci się jak silnik benzynowy, bardzo elastyczny. Miałem fabryczny Polestar na 200 koni i 440 Nm. Pali średnio 6-7 litrów (głównie miasto i autostrada). Bardzo wrażliwy na paliwo - tzn. jak zatankujesz np. w Austrii czy Chorwacji to pali od razu litr mniej niż na polskim paliwie.
5,0
~marek
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 T4 DRIVE-E 190KM 140kW
Nowa jednostka 2.0 z turbiną działającą już dość nisko, przez to przyspiesza zdecydowanie łagodniej niż stare T5 (dzikus rwący od 3k RPM). Jest ogromna różnica - nie wbija w fotel, a żwawo przyspiesza i przy wciskaniu przepustnicy do 1/3 głębokości pedału nadal jest się pierwszym na światłach.
4,0
~Ruf
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
W przedziale 140-170 jest najlepszy, spala wtedy ok. 8 litrów. Tak naprawdę w dalszej trasie jest efektywny. Swoje zalety pokazuje bardziej na trasie niż w mieście choć i w mieście jakoś sobie radzi. Bardzo dobrze radzi sobie z przyczepą (przynajmniej taką do 750kg).
4,0
~Ruf
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
W przedziale 140-170 jest najlepszy, spala wtedy ok. 8 litrów. Tak naprawdę w dalszej trasie jest efektywny. Swoje zalety pokazuje bardziej na trasie niż w mieście choć i w mieście jakoś sobie radzi. Bardzo dobrze radzi sobie z przyczepą (przynajmniej taką do 750kg).
5,0
~Liroj
Volvo V70 III
Kombi 2.0 F 145KM 107kW
Według niektórych użytkowników za słaby do tej kolubryny ale dla mnie w zupełności wystarczający. Jestem spokojnym kierowcą stosującym zasady ekodrivingu, przyspieszam dynamicznie i stosuję się do ograniczeń prędkości. Przy takiej jeździe silnik dla mnie to ideał.
3,0
~Damian
Volvo V70 III
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Moc i dźwięk przyspieszania jest super, ale jeśli jeździłeś wcześniej benzyna to musisz sobie wbić do głowy że to traktor. I żadne 18 calowe felgi czy spoilery tego nie zmienia. Traktor.
Volvo V70 III