Szukaj

Lista ocen Volvo XC70 I (35) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sweet Charlie
Volvo XC70 I
Kombi 2.4 D5 AWD 185KM 136kW
mhm, miałem Renault Laguna Kombi Generacja 1 Faza 2 - kanapa, tylko autostrady jej świetnie wychodziły. Peugeot 406 - znacznie lepiej, już można było ostro po wszelkich trasach asfaltowych śmigać. A Volvo ? Poza trasami jeszcze... Tylko na ostrych wirażach asfaltowych niestety czuje się ciężar oraz zbyt duży prześwit - Volvo nieco odpływa, wtedy zaczyna reagować Trakcja, której niestety nie można odłączyć w modelach 2001-2002. A szkoda, bo...
5,0
~Andrzej
Volvo XC70 I
Kombi 2.4 5D AWD 163KM 120kW
Zawieszenie NIVO daje możliwość przełączania pomiędzy dwoma trybami; Comfort i Sport. W trybie Comfort w którym jeżdżę 99% czasu jest niezwykle wygodnie, nawet duże dziury nie robią żadnego wrażenia, jest on jednak nieprecyzyjny na zakrętach zwłaszcza szybkich. W trybie Sport prowadzi się jak każda inna osobówka; A6, Mondeo czy Passat, jest sztywny i dobrze wchodzi w zakręty ale mniej komfortowy na dziurach. Pamiętajmy jednak że nadwozie...
5,0
~Igor Igor@bd.pl
Volvo XC70 I
Kombi 2.4 5D AWD 163KM 120kW
Troche buja (juz po wymianie tulej i przegubow) na duzych nierownosciach - ale poczucie jak z malego jachtu. Poza tym jedna właściwie 100% sytuacja wypadkowa - nawet sie nie przesunął. Test łosia zaliczony na maxa, trzymanie się drogi również rewelacja. 4x4 robią swoje. Czasem system antypoślizgowy trochę "myli" odbiór, ale trzeba się przyzwyczaić. ABS, jak każdy ABS głupieje na nierównościach, więc trzeba być czujnym na naszych drogach bo to...
5,0
~MojeXC70
Volvo XC70 I
Kombi 2.4 D5 AWD 185KM 136kW
NA wstępnie zaznaczam że mam zawieszenie FOUR-C i stąd maksymalna nota. Do normalnej jazdy używam trybu COMFORT i wtedy nic nie stuka, nic nie puka i wysokie krawężniki mi nie straszne. Gdy chce pojeżdzić szbciej przełączam zawiesznie na tryb SPORT i auto prowadzi się dużo pewniej i nawet szybko pokonywane zakręty mu nie straszne a to przecież podwyższone kombi.
3,0
~michał
Volvo XC70 I
Kombi 2.5 T AWD 210KM 154kW
Do spokojnej rodzinnej jazdy wystarczy, poza tym bardzo miękko(pomimo nowych amortyzatorów).Ale miękko nie oznacza niestety komfortowo-na dziurach drgania przenoszą się mocno na nadwozie, a plastiki dorzucają do orkiestry sporo od siebie.
3,0
~Grzegorz
Volvo XC70 I
Kombi 2.4 D5 AWD 185KM 136kW
Jeżdzi prosto ale zakrętów nie lubi. Auto nie jest sportowe, nie jest terenowe, więc zawieszenie jakoś się sprawdza. Skacze na dziurach tak że potrafi zmieniać tor jazdy. C four to tylko dodatkowy koszt serwisu mało daje i szybko pada na polskich dziurach.
4,0
~hubis
Volvo XC70 I
Kombi 2.5 T AWD 210KM 154kW
Napęd na 4 koła dobry, ale jeśli chodzi o właściwości terenowe to do Subaru mu sporo brakuje!(za to spalanie nieco niższe i większa moc) Może to też trochę wina opon bo mają już parę lat i nieco stwardniały! Mówię oczywiście o oponach zimowych.
4,0
~drabek
Volvo XC70 I
Kombi 2.4 D5 AWD 185KM 136kW
Doskonale tlumi nierownosci w drodze. Haldex i dstc dziala dobrze w warunkach zimowych czy na blotnej lub mokrej nawierzchni. Szczerze powiedziawszy bylem zachwycony jak na wielosezonowych oponach ( pirelli scorpion str) dobrze prowadzi sie w sniegu.
4,0
~Drombo
Volvo XC70 I
Kombi 2.5 T AWD 210KM 154kW
Jak na auto wyżej zawieszone niż bratni model V70 przy prędkościach autostradowych lub wyższych tj pow 150 km/h czuć delikatne bujanie, ale taka specyfika auta (cena za większy prześwit).

Usterki Volvo XC70 I

Liczba wpisów: 8

Volvo XC70 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Adam
Volvo XC70 I
Kombi 2.5 T AWD 210KM 154kW
Napęd AWD na śniegu i małym błocie może i owszem,ale proszę uważać z szaleństwami,jadąc nie za szybko wpadłem w poślizg,auto stanęło w poprzek .Z tyłu wrażenie jakby delikatnie auto się przesuwało.
Volvo XC70 I