Szukaj

Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 2013 SKODA OCTAVIA II Combi VRS ABT, DSG, Bogate wyposażenie, 2.0 TDI 210KM

55 900 PLN
Skoda
Octavia
2013
diesel
170 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 146 384 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

SKODA OCTAVIA II Combi VRS ABT, DSG, Bogate wyposażenie, 2.0 TDI 210KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
223 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 569 mm
Szerokość
1 769 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
8,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Silnik sprawuje się rewelacyjnie, dobra dynamika, elastyczny, szybko się nagrzewa. Przebieg na poziomie 260 tyś km i bez specjalnych oznak zużycia. Mimo, że jest to wersja RS która chyba jest trochę sztywniejsza i ma niższy profil opony nie skacze jak taczka, a wrocławskie drogi pozostawiają wiele do życzenia... Inna sprawa to współpraca z DSG; ruszanie i zmiana z 1 na 2 oraz z 2 na 1 są w środku odczuwalne (ale może to kwestia mechatroniki która już potrzebuje renowacji). Kolejny denerwujący aspekt to obroty na jakich trzyma sterownik przy spokojnej jeździe - zmienia biegi tak, że obroty spadają do około 1300obr/min co powoduje najzwyczajniej w świecie dławienie silnika (1500obr/min to minimum przy którym jest już dostępny odczuwalny moment i silnik gładko pracuje). Przy dynamicznej jeździe wszystko pracuje przyzwoicie. Po przełączeniu na tryb S można już tylko "zapier..ć", bo sterownik kręci obroty tak wysoko jak kursant który zapomina o zmianie biegu. Spalanie na zimnym silniku w koło komina: 11l. Spalanie na rozgrzanym silniku po mieście bez korków: 9l. Spalanie przy dynamicznej jeździe poza miastem (lubię wyprzedzać, ale bez katowania gaz-hamulec): 8l Spalanie przy tempomacie zaciągniętym na 160km/h: 8l Spalanie przy 90km/h przy jednostajnej jeździe w sznurze innych pojazdów: 6l Podsumowując: RS 170KM + DSG to fajny (dosłownie) samochód, chce się nim połykać kilometry jednak do najtańszych w eksploatacji dużo mu brakuje!
6,9
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Silnik cega do 100km/h spala około 6.2L/100km, a później od 6.8 do 7.5. Na zbiorniku do rezerwy czyli 45L paliwa zrobię między 800 a 900 km
6,7
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW

Zalety

+ Ergonomia + Silnik + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia