Szukaj

Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 1998 VW Passat 1.8 T, HAK, Klima, Klimatronic,ALU

6 999 PLN
Volkswagen
Passat
1998
benzynowy
150 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 1998
Przebieg 214 973 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 781 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, CD, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VW Passat 1.8 T, HAK, Klima, Klimatronic,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
223 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 740 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
10,1
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Pasek z tym silnikiem jest bardzo zależny od tego, jak się nim jeździ: -Przy prędkości 80-100km/h w trasie praktycznie jedzie na powietrze, bo są to jakieś śmieszne wartości typu 6-7l/100km -Przy 140-150km/h na autostradzie bierze 10l i tutaj trochę brakuje szóstego biegu "na autostradę". -W mieście podobnie- mi się udało zejść do 8,5/100 ale to była niedziela rano, puste ulice i zielone fale, więc była to praktycznie trasa, tyle że z kilkoma światłami -Podczas "normalnej jazdy" tj. kiedy nie jedziemy jak emeryt, dławiąc samochód ale jednocześnie hamujemy silnikiem, dotaczamy się na światła i nie butujemy go, to spalanie zazwyczaj waha się w granicach 9-11l/100km -Przy jeździe "kiedy nam się spieszy", ale bez zrywania przyczepności i jazdy jak wariat, tylko spinania się od świateł do świateł, to już są wartości od 13l/100 w górę
10,2
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
nie wiem skąd takie wartości w tym raporcie, po 2ch laatch użytkowania mogę stwierdzić, że to największa zaleta tego auta, silnik ma sporo mocy i jest lekki bo razem z budą waży mniej niż 1.3 tony i motor nie czuje co ciągnie i mimo tego, że mój egzemplarz był już dobity kilometrami udało mi się jeździć za grosze. Jeżdżę mądrze, gdzie muszę tam przyspieszam gdzie mogę tam hamuje silnikiem i nie raz wyprzedzam wszystkich jak leci a spalanie nadal mnie zadowala. Mój znajomy też m ma ten motor i jego pali więcej i nieraz zastanawoiamy się czemu, ja mam wersję z 97 roku oznaczenie silnika AEB, jeśli miałbym dać notę za samo spalanie, kulturę pracy silnika i osiągi dałbym max, reszta o aucie w innym raporcie - już nie tak kolorowo:)
9,6
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Instalacja 4GasII (Inter Cars). Pewnie, jak dla Polaków, jeden z najważniejszych czynników. Spalanie jest naprawdę niskie w porównaniu do mocy i możliwości silnika, ale wiedziałam, że tak będzie dlatego też celowałam w ten silnik. Przykłady: trasa 400km (drogi krajowe), średnia 84km/h (częste przyspieszania, wyprzedzania) to 10.6l gazu. Trasa 400km (autostrada + krajowa), średnia 121km/h to 10.1 l gazu. Najmniej wziął mi 8.2l na trasie przy spokojna jeździe (auto było trochę załadowane, pasażer, pies i bagażnik na dachu), jazda 80-120km/h na krajowych drogach. W mieście najwięcej wziął mi 11.5 a mieszkam w dużej aglomeracji, w której o płynnym ruchu można często zapomnieć. Robię statystykę od 6387,5km i średnie spalanie lpg wyniosło 10.05 litra. Dla mnie rewelacja, bo b3 1.6 palił więcej (w mieście potrafił wciągnąć 13l lpg). Silnik oczywiście umie wciągnąć, jeżeli się go ciśnie. Tuż po kupnie jechałam do domu i cieszyłam się autem i grzałam, wziął wtedy 12.9l gazu, ale to była zima, drogi krajowe a ja wyprzedzałam kogo się dało. Naprawy tanie, tak jak w b3, jeżeli ma się zaufanych ludzi w warsztacie.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat