Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra G

Lata produkcji: 1998 - 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Opel Astra G – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Opel Astra G

Ogólna ocena
4,05
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(82%) NIE(18%)
ZALETY + Karoseria + Układ jezdny + Poważne usterki
WADY - Koszty utrzymania - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

Wojtek
Opel Astra G Hatchback
1.7 DTI 75KM 55kW (2000-2004) 3,85
Astra G z silnikiem 1.7 dti jest samochodem przeciętnym w pełni tego słowa znaczeniu. Nie jest to ani powód dumy, ani do wstydu. Nie wzbudza żadnych emocji zarówno pod względem stylistycznym jak i wrażeń z jazdy. Typowy wół, który przeniesie Cie z punktu A do punktu B za rozsądne pieniądze. Jak go sprzedasz nie będzie Ci przykro, ale też nigdy złego słowa na niego nie powiesz.
dodano 4 lata temu przez Wojtek
techfan77
Opel Astra G Hatchback
1.6 8V 75KM 55kW (1998-2000) 3,92
Samochód bardzo dobry, solidny, uważam że takich aut się już nie produkuje. Silnik solidny ale mułowaty, brak mu mocy i dynamiki. Ludzie piszą, że jest OK ale chyba nigdy nie jechali Astrą II z silnikiem 1.8-16V lub 2.0-16V. Komfort po dokonanych zmianach wyciszenia jest akceptowalny, acz zawieszenie jest nieco za twarde.
dodano 5 lat temu przez techfan77
super zadowolony
Opel Astra G Coupe
2.0 16V Turbo 190KM 140kW (2000-2005) 4,46
Polecam wszystkim!. Turbo ciągnie naprawde od prawie samego dołu (czyli elastycznosc super). Jedno jest zle pomyslane- za mały seryjny interooler. W ciepły letni dzien (powiedzmy 29-30stopni), po rozgrzaniu samochodu okazuje się, że mamy... jakies 20-30KM mniej;/. W normalnych warunkach od 0-100 robi w granicach 6,4-6,5 sekundy!!! Predkosc max- 250km/h. Po programie i zdjeciu cugli bedzie okolo 260-265 ;) ps. w samochodach do (chyba)...
dodano 8 lat temu przez super zadowolony

Autodiagnoza Opel Astra G

Liczba wpisów: 325
Kontrolka żółta - prostokąt z wiatraczkiem
dodał: TheNotebook, 3 lata temu
Rocznik 1998. Po przekręceniu kluczyka zapalają mi się standardowe kontrolki plus żółty prostokąt z wiatraczkiem, ale po chwili gaśnie. Po odpaleniu silnika w temperaturze zimowej kilka razy przez krótką chwilę zaczyna lekko migać i gaśnie całkiem. Ostatnio wymieniałem czujnik powietrza dolotowego i czujnik temperatury płynu chłodzącego na sterownik silnika, bo mi obroty falowały. Płyn chłodniczy też wymieniłem na nowy (petrygo). Nie wiem gdzie jeszcze mam czego szukać?
Okazjonalnie nie chce "zapalić".
dodał: seba7711, 4 lata temu
Od jakiegoś czasu mam problem z astra 1,4 16V (benzyna), objawia się on tym ze czasem nie chce zapalić za pierwszym razem, zazwyczaj odpala za 2-gim max 4 razem. Czasem zapala i natychmiast gaśnie. Rozrusznik kręci wszystkie kontrolki ok a silnik nie odpala. Problem występuje bardzo nieregularnie i nie ma na niego wpływu temperatura otoczenia czy silnika, ilość paliwa w zbiorniku, całkowity przypadek. W czasie jazdy wszystko ok.
Brak ogrzewania w kabinie
dodał: ~Witold, ponad rok temu
Brak ogrzewania w kabinie. Dmuchawa chodzi normalnie, pokrętło regulacji temperatury ustawione na max ciepła, temperatura w układzie chłodzenia normalna, termostat działa normalnie, nadmuch tylko chłodnego powietrza - nawet nie letniego.
Przy skręcaniu coś stuka i drga drążek ze skrzyni biegów.
dodał: kluczos, 3 lata temu
Mam problem odnośnie dziwnych stuków, które nie występują zawsze, np. jeżeli zawracałbym na rondzie przy prędkości >30km/h słychać stuk i dgra drążek ze skrzyni. Przy zjeżdżaniu z parkingów kilkupiętrowych problem ten nie występuje, pzy szybkim skręcaniu podczas jazdy także cisza w eterze. Byłem na stacji diagnostycznej na której poradzono wymienić poduszkę pod silnikiem(przód) i pod skrzynią(tył) co spowodowało, że jest lepiej(rzadziej to się zdarza) natomiast problem występuje dalej. Ponowne odwiedzenie stacji - brak luzów, wszystko w porządku. Byłem u mechaniora na podnośniku, popukał...
Silnik nie nagrzewa
dodał: ~karol, 2 lata temu
podczas jazdy silnik osiaga 76-87 stopni.Wymienilem termostat i czujnik temperatury i nadal to samo.Czy ktos wie jak rozwiazac ten problem?

Dane techniczne Opel Astra G

Moc silników 65–200 KM
Pojemność silników 1,2–2,2 l
Prędkość maksymalna 158–245 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,0–17,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Astra G
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 42595
Koszt ogólny 18,40 PLN
LPG19.08 PLN
ON26.85 PLN
PB45.33 PLN
Wydatki serwisowe 8,13 PLN Pozostałe wydatki 7,17 PLN

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra G