Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 - 2004
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż drugiej generacji Opla Astry (zwanej Astrą G – zgodnie z porządkiem alfabetu) ruszyła w 1998 r. Model ten względem poprzednika charakteryzował się masywniejszą i nowocześniejszą sylwetką, a także większymi wymiarami, co przełożyło się na sporą ilość miejsca wewnątrz pojazdu. Opel Astra G była także dostępny w wariancie coupe, który tak jak kabriolet zaprojektowali styliści z Bertone. Wraz z pojawieniem się na rynku trzeciej generacji Astry w 2004 roku, produkcja Astry II została przeniesiona do Gliwic (auto oferowane było wówczas jako Opel Astra Classic II).
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Oceny Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 85 KM 63 kW

Ogólna ocena
4,15
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(85%) NIE(15%)
ZALETY + Układ jezdny + Brak poważnych usterek + Całokształt
WADY - Widoczność - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

bikepromotor
Opel Astra G Hatchback
1.6 8V 85KM 63kW (2000-2004) 4,08
Kupiłem Astrę 11-letnią z przebiegiem 14.000 km. Auto robi dobre wrażenie i jest przyjemne w obsłudze, choć na pewno duży wpływ ma na to jego symboliczny przebieg. Mam możliwość napisać jak wygląda mające ponad 10 lat auto, które było NAPRAWDĘ garażowane. Otóż blachy nie posiadają ANI JEDNEGO ogniska korozji. Podobnie wygląda podwozie, włącznie z wydechem - stan bliski idealnemu. W Polsce mamy rzadką okazję przekonać się jak wyglądają pojazdy...
dodano 3 lata temu przez bikepromotor
Jędrek
Opel Astra G Hatchback
1.6 8V 85KM 63kW (2000-2004) 4,23
Auto naprawde super, 370.000km(LPG) i zużycie nie takie ogromne, fakt kierownica wytarta, ale cały czas mogę wsiąść w auto i jechać nawet 4tyś km w trase bez obawy, że coś się zepsuje(procentuje wymiana części na same \"dobre\" a nie najtańsze), auto posiada już jedną wade - jest za dobry!(i pewnie już tak porządnych nie produkują - od razu mi się golf II przypomina)
dodano 7 lat temu przez Jędrek
swis
Opel Astra G Hatchback
1.6 8V 85KM 63kW (2000-2004) 4,54
Samochód oceniam na 5, jest to już mój czwarty samochód tej marki - z tego jestem najbardziej zadowolony. Bardzo udany, bezawaryjny silnik 1.6 8V, wtajemniczeni dobrze wiedzą że jest o niebo lepszy od modeli z 16 zaworową głowicą a ma tylko nieznacznie gorsze osiągi. Twarde ale za to wytrzymałe zawieszenie, stosunkowo duże wnętrze to duże atuty tego auta. Oceniam na 5.
dodano 12 lat temu przez swis

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 3604
Koszt ogólny 8,96 PLN
LPG16.57 PLN
PB16.22 PLN
Wydatki serwisowe 6,39 PLN Pozostałe wydatki 3,27 PLN

Autodiagnoza Opel Astra G

Liczba wpisów: 325
instalacja elektryczna, cały czas świecą kontrolki, nie można wyłączyć kluczykiem, samochód po zapaleniu nie można zgasić kluczyczykiem.
dodał: ~Marian, ponad rok temu
Padł akumulator, wymieniłem na nowy ale okazało się, że cały czas świecą kontrolki , sprawdzona kostka stacyjki i stacyjka - ok, po odłączeniu kostki od przewodu i podpięciu akumulatora, kontrolki świecą cały czas , samochód pali ale potem nie można go zgasić.
Zablokowane drzwi
dodał: ~staniaław bohdan, 2 lata temu
Przy rozładowanym akumulatorze zamkąłem drzwi i włączyła się blokada.Zablokowały się wszystkie drzwi.oprócz drzwi od kierowcy,ponieważ odłączone jest zasilanie dla elektroblokady w tych drzwiach.Mimo nłdowania akulatora,blokada nie ustępuje.
Utrata mocy przy schodzeniu z obrotów
dodał: ~Bart, 2 lata temu
Witam, kiedyś (rok temu ponad) auto już miało taki problem, że pojawiało się "autko z kluczykiem" i brakowało mocy. Wtedy trzeba było wymienić kolektor ssący oraz czujnik ciśnienia (może źle go nazwałem?). Teraz zaczęło się dziać to samo, wymieniliśmy ten czujnik, ale nie pomogło. Potem mechanik zaślepił egr oraz "wyciął" go ze sterownika żeby nie sygnalizowało błędu. Niestety nie pomogło. Potem jeszcze przy turbo coś kombinował, czyścił gruszkę. Kombinował "z czym się da", komp pokazywał generalnie błędy szczelności na kolektorze, ale to było sprawdzane i nie...

Dane techniczne Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW 2000-2004

Podstawowe parametry Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 85 KM (63 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 138 Nm przy 2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79 x 81,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje kod silnika: Z 16 SE
Przeniesienie napędu Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra G Hatchback
Aktualnie przeglądasz Opel Astra G Hatchback