Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra G Hatchback 2.0 16V Turbo 190KM 140kW 2001-2002

Lata produkcji: 2001 - 2002
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Opel Astra G

Liczba wpisów: 325
Immobilajzer
dodał: ~Tomek, 2 lata temu
Po sprawdzeniu metodą nożną mianowicie pedał gaz pojawiły się dwa kody błędu 161450 i 161600. Czasami zdarza się tak że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na zapłonie miga kontrolka "check engine" ale po kilkukrotnym wyjęciu go i włożeniu z powrotem w końcu udaję się go uruchomić kontrolka przestaje migać a błędy pozostają. Dzisiaj próbowałem kluczyk zintegrować z autem więc zobaczymy co z tego będzie.? obawiam się tylko że pewnego dnia nie będę mógł uruchomić auta na dobre. Czy to może być wina transpondenta czy to kwestia nowego programu? i jeszcze jedno pytanie...
instalacja elektryczna, cały czas świecą kontrolki, nie można wyłączyć kluczykiem, samochód po zapaleniu nie można zgasić kluczyczykiem.
dodał: ~Marian, ponad rok temu
Padł akumulator, wymieniłem na nowy ale okazało się, że cały czas świecą kontrolki , sprawdzona kostka stacyjki i stacyjka - ok, po odłączeniu kostki od przewodu i podpięciu akumulatora, kontrolki świecą cały czas , samochód pali ale potem nie można go zgasić.
Kontrolka silnika
dodał: Wiki96, 2 lata temu
Kupiłam samochód przez handlarza i już wtedy mówił że paliła się kontrolka silnika więc wymienił sondę. Przez dwa tygodnie nic się nie działo potem znowu się zaświeciła ale z okazji zakupu samochód i tak poszedł do mechanika nie świeciła się kontrolka. Teraz znowu się pali, ciągle przez już tydzień. Nie wiem czego może być to wina i jak to zlikwidować ?

Dane techniczne Opel Astra G Hatchback 2.0 16V Turbo 190KM 140kW 2001-2002

Podstawowe parametry Opel Astra G Hatchback 2.0 16V Turbo 190KM 140kW
Produkowany od 2001 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 8,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Opel Astra G Hatchback 2.0 16V Turbo 190KM 140kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra G Hatchback