Szukaj

Informacje o Opel Astra G Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW 1999-2004

Lata produkcji: 1999 - 2004
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż drugiej generacji Opla Astry (zwanej Astrą G – zgodnie z porządkiem alfabetu) ruszyła w 1998 r. Model ten względem poprzednika charakteryzował się masywniejszą i nowocześniejszą sylwetką, a także większymi wymiarami, co przełożyło się na sporą ilość miejsca wewnątrz pojazdu. Opel Astra G była także dostępny w wariancie coupe, który tak jak kabriolet zaprojektowali styliści z Bertone. Wraz z pojawieniem się na rynku trzeciej generacji Astry w 2004 roku, produkcja Astry II została przeniesiona do Gliwic (auto oferowane było wówczas jako Opel Astra Classic II).
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Astra G Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1584
Koszt ogólny 18,51 PLN
ON23.37 PLN
Wydatki serwisowe 7,43 PLN Pozostałe wydatki 5,58 PLN

Usterki Opel Astra G

Liczba wpisów: 186

Opel Astra G – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Dane techniczne Opel Astra G Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW 1999-2004

Podstawowe parametry Opel Astra G Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW
Produkowany od 1999 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 101 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1500-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Opel Astra G Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra G Hatchback