Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Astra H Sedan 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW 2007-2013

Lata produkcji: 2007 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Opel Astra H

Liczba wpisów: 325
Immobilajzer
dodał: ~Tomek, 2 lata temu
Po sprawdzeniu metodą nożną mianowicie pedał gaz pojawiły się dwa kody błędu 161450 i 161600. Czasami zdarza się tak że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na zapłonie miga kontrolka "check engine" ale po kilkukrotnym wyjęciu go i włożeniu z powrotem w końcu udaję się go uruchomić kontrolka przestaje migać a błędy pozostają. Dzisiaj próbowałem kluczyk zintegrować z autem więc zobaczymy co z tego będzie.? obawiam się tylko że pewnego dnia nie będę mógł uruchomić auta na dobre. Czy to może być wina transpondenta czy to kwestia nowego programu? i jeszcze jedno pytanie...
CHECK ENGINE zbyt uboga mieszanka
dodał: ~check, 2 lata temu
proszę o poradę, co jakiś czas pojawia się kontrolka check engine w Oplu Astrze G silni 1,8 benzyna-gaz 2000 rok. komputer pokazuje zbyt ubogą mieszankę, mechanik obstawiał, że to wina gazu. Gaz został sprawdzony i wyregulowany. Po odebraniu samochodu kontrolka zapaliła się po dwóch dniach, tym razem mechanik obstawiał katalizator, zamontował emulator sondy lambda i po tygodniu znowu wywaliło błąd. Co mam z tym fantem zrobić, czy aby na pewno jest to wina katalizatora czy może coś innego powoduje zbyt ubogą mieszankę?
szarpanie samochodem
dodał: ~maniek, ponad rok temu
na postoju delikatnie faluja obroty i w czasie jazdy najgorzej w korku szarpie samochodem.wymieniony rozrzad,sonda,kolektor ssący trochę poprawy ale nie za wiele

Dane techniczne Opel Astra H Sedan 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW 2007-2013

Podstawowe parametry Opel Astra H Sedan 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW
Produkowany od 2007 do 2013 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra H Sedan
Aktualnie przeglądasz Opel Astra H Sedan