Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI 120KM 88kW 2007-2013

Lata produkcji: 2007 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Opel Astra H

Liczba wpisów: 325
Utrata mocy przy schodzeniu z obrotów
dodał: ~Bart, 2 lata temu
Witam, kiedyś (rok temu ponad) auto już miało taki problem, że pojawiało się "autko z kluczykiem" i brakowało mocy. Wtedy trzeba było wymienić kolektor ssący oraz czujnik ciśnienia (może źle go nazwałem?). Teraz zaczęło się dziać to samo, wymieniliśmy ten czujnik, ale nie pomogło. Potem mechanik zaślepił egr oraz "wyciął" go ze sterownika żeby nie sygnalizowało błędu. Niestety nie pomogło. Potem jeszcze przy turbo coś kombinował, czyścił gruszkę. Kombinował "z czym się da", komp pokazywał generalnie błędy szczelności na kolektorze, ale to było sprawdzane i nie...
Brak ogrzewania w kabinie
dodał: ~Witold, ponad rok temu
Brak ogrzewania w kabinie. Dmuchawa chodzi normalnie, pokrętło regulacji temperatury ustawione na max ciepła, temperatura w układzie chłodzenia normalna, termostat działa normalnie, nadmuch tylko chłodnego powietrza - nawet nie letniego.
Silnik momentalnie gaśnie po kilku sekundach
dodał: kuba_korbas, ponad rok temu
Witam ! Mam problem ze swoją Astrą Na wolnych obrotach silnik gaśnie momentalnie bo 5-6 sekundach. Przed tym zdarzeniem nie ma szarpania ani nic podobnego, po prostu gaśnie. Po odłączeniu czujnika od kolektora ssącego samochód nie gaśnie ! Ma mniej mocy i czasem szarpnie Czujnik jest nowy, przepustnica (rzekomo) ok Mechanik podejrzewa mi sterownik silnika Co myślicie na ten temat? Proszę o pomoc !

Dane techniczne Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI 120KM 88kW 2007-2013

Podstawowe parametry Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI 120KM 88kW
Produkowany od 2007 do 2013 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra H Sedan
Aktualnie przeglądasz Opel Astra H Sedan