Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Alfa Romeo

2,8
Sedan 2.2 JTS 185KM 136kW
Alfa Romeo 159
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: LPGTECH 300
przebieg: 196 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Będe szczera, w ogóle nie polecam tego Pana! po założeniu instalacji i niedługiej jezdzie szybko okazało się że cos jezt niewyregulowane tak jak się należy, oczywiście nie jest to najwiekszy problem ponieważ można to poprawić i takie rzeczy się zdazają całkowicie to rozumiem ale kiedy instalacja kosztowała mnie 3tys. a Pan nawet nie odbierał telefonów i przez 3 dni...
4,3
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
Alfa Romeo 147
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 500 tys. km
Witam, nikomu nie życzę współpracy z tym człowiekiem. Wszystko jest w porządku do momentu kiedy nie odda się samochodu do przerobienia. Po odbiorze samochodu zaczynają się problemy. Wszystko jak coś nie działa jest waszą winą a on za nic nie odpowiada. Zachęcam, aby zadzwonić do Państwowej Inspekcji Handlowej i zapytać o pana Sowę. Znają go tam bardzo dobrze z ilości skarg...
5,0
Hatchback 5d 1.6 JTD 16v 105KM 77kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja założona Zavoli Winner. Nie była droga, ale służy dobrze. Przejechałem na niej już prawie 80 tys.km, czyli tyle samo co na benzynie. Nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o moc czy pracę silnika. Spalanie jest w miarę stałe, dużo zależy od prędkości ale to normalne. Silnik dobry pod instalację LPG.
5,0
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 7 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Moja instalacja to Tartarini Evo01. Montaż w ASO, bo auto na gwarancji. NIe czuć żadnej różnicy między jazdą na benzynie a jazdą na gazie. Pali równo 10 l na 100 km plus 0,48 l benzyny. JA jestem bardzo zadowolony.
5,0
Hatchback 1.9 JTD 115KM 85kW
Alfa Romeo 147
homologacja: VERDA
instalacja: LANDIRENZO 098 ECO
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Wydaje mi się, że jest jakaś róznica w pracy silnika, ale to było od samego początku niejako ustalone. Dla mnie w każdym razie wszystko sprawdza się solidnie, firma wywiązała się z instalacji należycie. Dodatkowo plus za kontakt z firma - solidnie.
5,0
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Wbrew obiegowej opinii silnik dobrze pracuje na lpg. Instalacja zamontowana jest BRC SQ 32, montaż był 2 lata temu, roczny przebieg ok 30 tys.km. Przez ten czas wizyty w serwisie jedynie na przeglądy. Były 4 bo są przy tej instalacji co 15 tys.km. Wymiana filtrów, ustawienia itp. Wszystko pracuje bez problemów. Żadnych usterek ani błędów. Przyspieszenie i moc jest.
5,0
GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Alfa Romeo 156 I
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 152 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Serwis na szóstkę! Naprawdę! Cieszę się, że wybrałem właśnie ten warsztat samochodowy, bo poradzili sobie sprawnie i profesjonalnie. Wiedziałem, że są dobrzy, ale że do tego terminowi? Pozytywne zaskoczenie.
5,0
SUV 2.0 Turbo 200KM 147kW
Alfa Romeo Stelvio
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Auto mam od dwóch lat, przejechany dystans prawie 40 tys km, w tym ponad 10 na lpg. Z eksploatacji jestem zadowolony, silnik pracuje równo na pb jak i lpg. Instalacja lpg nie sprawia problemów, jest bardzo elastyczna. Auto bardzo komfortowe.
5,0
Sedan 1.8 MPI 16v 140KM 103kW
Alfa Romeo 159
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 89 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z OBD. Zbiornik do bagażnika wszedł 55l. Silnik na gazie nie sprawie problemów. Praca poprawna. Moc jak była tak pozostała. Nie wraca na benzynę przy zwiększaniu obrotów, nawet powyżej 4tys. Jak dla mnie jest ok.
5,0
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
Alfa Romeo GT II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Miałem obawy przed montażem lpg do tego silnika, ale jak się okazało niepotrzebnie. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Dalej jazda jest bardzo płynna, silnik pracuje równo. Nie ma spadków, ani większych skoków nawet przy mocniejszym dodaniu gazu. Instalacja BRC P&D zdała egzamin.