Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1604 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1405 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1308 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1495 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1399 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
5,0
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Posiadam instalację stag. Nie narzekam. Nie trac mocy, komfort nadal taki sam. polecam
5,0
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 73 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
BRC Sequent MAESTRO - najnowsza generacja w ofercie BRC. Montaż instalacji zgodnie z umową - zarówno czasowo jak i cenowo. Na życzenie większy zbiornik 73 l, co wiązało się z podniesieniem płyty bagażnika o ok. 4cm (wstawienie bocznych wkładek styrodurowych). Podłoga bagażnika zrównuje się z krawędzią tylnego progu bagażnika. Jak na razie 2 tankowania i przejechane 1100 km....
4,8
Mitsubishi ASX I
SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Spoko
4,5
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.4 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja praktycznie bezobsługowa. Polecam i instalację i warsztat.
5,0
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 999 tys. km
użytkowana przez: 999 tys. km
Super
5,0
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 999 tys. km
użytkowana przez: 999 tys. km
Super
4,5
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.4 MPI 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Wszystko wykonane fachowo, szybko i w przystępnej cenie. Instalacja działa bez zarzutu.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 2.0 i 16V T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Auto idealnie sprawuje się na gazie.
4,5
Smart Forfour I
Hatchback 1.5 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja świetna ale nie dajcie się wpuścić w "instalacje lubryfikacyjną" typowa ściema. Poza tym instalacja absolutnie bezawaryjna serwisowana co 10-15 tyś km wymiana filtrów uzupełnienie płynu do smarowania i .. tyle. Straszyli że po 50 tyś wypalą się zawory, padnie głowica ale chyba Smart tego nie usłyszał i przejechał na gazie 150 000 :) teraz kończy się legalizacja...