Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Ford Galaxy III
Van 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
W momencie montażu LPG auto miało już przejechane grubo ponad 100 tys. km. i nikt nie chciał się podjąć bo ponoć problematyczny silnik. Po kilku próbach udało się, gaz montowany w Czakramie w Tarnowie. Instalacja ma już 2 lata, przejechanych 40 tys km i nic się nie dzieje. Wymieniam tylko filtry, płyn do lubryfikacji i coroczny przegląd.
5,0
Cadillac CTS II
Sedan 3.6 VVT 311KM 229kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 181 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC założona poprawnie, auto ma odpowiednią moc. Od 2 lat jak ją zakładałem nie było żadnych problemów. Polecam
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC P&D była montowana w moim VW tak ze 3 lata temu, i dopiero po przejechaniu ok 50 tys.km mogę śmiało napisać, że wybór był dobry, a z instalacją nic się nie dzieje złego. Wtryski są ok, silnik pracuje cicho, spalanie bardzo zadowalające.
5,0
Opel Meriva II
Mikrovan 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Przede wszystkim auto zrobiło się bardziej oszczędne, dzięki czemu można więcej jeździć. Sam silnik nie sprawia problemów, szybko przełącza na gaz, spalanie gazu większe od benzyny w okolicach 20%. Kontakt z zakładem bardzo dobry.
5,0
Alfa Romeo 156 II
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jazda na gazie (BRC) bardzo przyjemna, praktycznie nie czuję różnicy w porównaniu z Pb, poza finansową oczywiście. Zakład montujący odwiedzam raz w roku, na przegląd. I tyle
4,5
Audi A6 C5
Avant 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 211 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
nie czuć żadnej różnicy między jazdą na LPG a na PB
4,5
Volvo S80 II
Sedan 4.4 V8 315KM 232kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Gazu odjęli się montować ludzie z Warszawy z firmy Energy Gaz Polska. Jestem usatysfakcjonowany gdyż nie spodziewałem się, że nie będę w stanie rozróżnić pracę Volvo na benzynie i na LPG. Dobra robota Energy Gaz.
5,0
Mazda CX-9
SUV Facelifting 3.7 V6 277KM 204kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
5,0
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Gaz zamontowany po dotarciu silnika. Spadków mocy nie zauważyłem, komfort jazdy też się nie zmienił. Instalacja BRC SQ P&D