Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
4,8
Volvo V50
Kombi 2.5 T5 220KM 162kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
przy 220 koniach trudno wyczuć czy ich brakuje
5,0
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
SUPER MONTAZ. POLECAM
5,0
Opel Vectra C
Sedan 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 108 tys. km
użytkowana przez: 53 tys. km
Kupiłem moją Vectre w 2015 roku. Od początku planowałem założyć do niej gaz. Nie odczuwam praktycznie żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną. Przełączenie między paliwami jest praktycznie nieodczuwalne. Silnik chodzi równo, nie dławi się ani nie gaśnie. Warsztat zrobił dobrą robotę zakładając instalację. Samochód jest zarejestrowany w Niemczech i przeszedł badania...
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 183 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Do dużych silników moim zdaniem tylko i wyłącznie BRC Sequent P&D, u mnie z 3 litrowym silnikiem w BMW radzi sobie znakomicie. Oszczędności z jazdy są rewelacyjne auto świetnie chodzi. Nieodczuwalne spadki mocy a do tego bardzo trwała instalacja.
5,0
Cadillac CTS I
Sedan 3.2 i V6 24V 223KM 164kW
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 133 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
4,5
Honda Accord VII
Coupe 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 157 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Według mnie nie ma lepszej instalacji, która poradzi sobie z dużymi silnikami. Auto po zamontowaniu lpg chodzi doskonale, żadne spadki na mocy nie są odczuwalne. Ale za to czuć znaczną różnice w portfelu. Jazda na gazie zdecydowanie mniej kosztuje
4,5
Dodge Durango III
Terenowy 5.7 V8 364KM 268kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto Atut. Polecam ten warsztat. Wczesniej serwisowałem u nich instalację w jeepie grand cherokee 4.7 i było bez zarzutu.
4,5
Dodge Durango III
Terenowy 5.7 V8 364KM 268kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,5
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Można powiedzieć, że dopiero do zamontowałem instalację BRC P&D. Obecnie mam zrobione na niej 5tys km przede mną pierwszy serwis. Montaż profesjonalnie wykonany w Czakram. Jestem bardzo zadowolony, auto równo pracuje i nie odczuwam spadków mocy. Oby dalej dobrze wszystko służyło.
5,0
Mercedes CLK W208
Coupe C208 4.3 279KM 205kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 172 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km