Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Dobrze że zdecydowałem się na gaz, koszt instalacji brc zwrócił mi się już po roku. Sama instalacja, a przede wszystkim montaż na dobrym poziomie. Spalanie się bardzo poprawiło i o dziwo jest zaledwie o parę procent większe niż przy benzynie, w zależności od trasy.
5,0
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 43 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja sq p&d od Brc spokojnie sobie radzi z tym silnikiem. Nie brakuje mu mocy, spalanie lpg na dobrym poziomie. Ogólnie współpracuje bardzo dobrze. Oszczędności na pewno będą, można śmiało gazować!
5,0
Toyota Highlander II
SUV 3.5 V6 270KM 199kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik na gazie pracuje bardzo równo, szybko wchodzi na obroty i przełącza na gaz. Auto praktycznie nic nie straciło ze swojej mocy i dynamiki, także nie widzą różnicy m-y benzyną a lpg. Do instalacji BRC dorzuciłem lepszy reduktor i wtryski, do tego lubryfikacja. Po niecałych 2 latach tylko wymiana filtrów, nic więcej
5,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 2.3 VR5 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
4,5
Audi A8 D3
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 14 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Autko jeżdzi bez problemów na LPG. Instalka zamontowana i zestrojona perfekcyjnie. Polecam ten warsztat. dbają również o estetykę montażu.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Na sekwencji od BRC zrobiłem już prawie 50 km, jak na razie żadnych problemów. W trasie spalanie ok 9-10 l gazu, w mieście w zależności od warunków od 12 do 14 l. Silnik pracuje normalnie, płynnie przechodzi na Pb
5,0
Toyota RAV4 II
MPV 1.8 VVTi 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 37 tys. km
użytkowana przez: 159 tys. km
SQ P&D i 1.8 nie do zajeżdżenia.. Nie odczuwam żadnego spadku mocy, bo praktycznie go nie ma. Spalanie na dobrym poziomie, silnik pracuje równo i płynnie. Dobrze się sprawdza w terenie, można gazować!
4,5
Mazda Xedos
9 2.5 164KM 121kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 21 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
5,0
Fiat Punto Grande Punto
Hatchback 5d 1.4 8v 77KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Gaz (BRC SQ P&D) zakładany był 2 lata temu w Czakramie w Rzeszowie. Autem zrobiłem już ponad 40 tys km, jak na razie wszystko działa jak należy. Dwie wizyty w serwisie na przegląd po ok 15 tys km, wymiana filtrów i żadnych przygód. Instalacja już się praktycznie zwróciła wliczając wszystkie koszty.
5,0
Chevrolet Tahoe GMT900
Terenowy 5.3 325KM 239kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Jeździ się dalej rewelacyjnie i czuć moc. Instalacja BRC dobrze założona i wyregulowana, poza standardowymi przeglądami obyło się bez wizyt w serwisie. Koszt zwrócił się już z nawiązką.