Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
4,5
Lexus GX
Terenowy 4.7 i V8 32V 238KM 175kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 57 tys. km
Bardzo fajne auto radzące sobie z terenem bez problemów. Silnik ma bardzo duży zapas mocy. Instalacja od Brc spisuje się dobrze, również w terenie. Z obsługą nie mam żadnych problemów.
5,0
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Montaż LPG po 4 latach od zakupu, auto od nowości. Silnik bez problemu przeszedł na inne zasilanie. Moc pozostała jak była, praca też moim zdaniem bez zmian. Spalanie większe w granicach 10% w stosunku do Pb. To moje pierwsze auto z LPG i pozytywne zaskoczenie.
5,0
Mercedes GLK
Off-roader 3.5 350 4MATIC 272KM 200kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik dobrze pracuje na gazie, spalanie benzyny było ok11-12l na 100 km, na gazie pali ok 14l. Montaż zwrócił mi się już praktycznie w całości po 20 tys.km. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Wyprzedzanie, przyspieszanie bez problemu, nie wraca nigdy na Pb, nawet jak wkręci się mocniejsze obroty.
5,0
Ford Mondeo IV
Kombi 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
Wszystko działa bez najmniejszego zarzutu.
4,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Samochód sprowadzony z instalacją LPG więc punkt "Właściciel Homologacji wg ITS" został wybrany losowo. W przypadku punktu "Jakość wykonanego montażu" sytuacja jest podobna aczkolwiek w dwóch poprzednich moich autach firma ALSA montowała i serwisowała instalacje w tym siłą rzeczy tylko serwisuje.
4,5
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 54 tys. km
Bardzo ładna kultura pracy.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 3d 2.5 Duratec ST 225KM 165kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 178 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Wykres z hamowni powiedział wszystko. Na gazie mam 10KM więcej niż na benzynie. Przegląd raz na rok i brak problemów z silnikiem po instalacji gazu.
4,5
Subaru Legacy IV
Sedan 2.5 i 4WD 173KM 127kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 58 tys. km
Samochód ma sporo mocy przed montażem obawiałem się czy jakakolwiek instalacja sobie z tym poradzi. Wybór padl na BRC Sequent P&D. Jestem bardzo zadowolony na dzień dzisiejszy z decyzji. Auto super pracuje na lpg i nie odczuwam, żeby były jakieś problemy.
5,0
BMW Seria 5 E39
Touring 540 i 286KM 210kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 365 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Witam, instalacja BRC świeżo zamontowana w moim aucie bmw 540 v8 przez ekipe z miasta Łask firma Gomar LPG, sprawuje się świetnie, nie odczułem jakiegokolwiek spadku na mocy, sam system instalacji świetnie i dyskretnie zamontowany, teraz moge jeździć V-ósemką i powiedzieć, że jazda tym autem naprawde jest ekonomiczna ;] Pełen profesjonalizm, pozdrawiam serdecznie ;]
5,0
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik przyjął dobrze LPG (BRC SQ P&D). Cicha praca, dobra dynamika, nie ma problemów z odpalaniem, wkręcaniem na wysokie obroty. Na gaz przełącza się szybko, nie ma znaczenia temperatura ani czas postoju. Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Uważam, że zakład w którym montowałem odwalił dobrą robotę.