Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 308 II SW Facelifting

Peugeot 308 II SW Facelifting
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Druga, obecnie oferowana generacja modelu, produkowana od 2013 roku. W przeciwieństwie do swojej wcześniejszej polityki, Peugeot nie zastąpił 308 nowym modelem z inną numeracją (np. 308 był następcą 307, a ten – 306), ale wprowadził jego kolejną generację. Samochód nawiązuje stylistycznie do modeli 508 i 208. Z tego ostatniego zapożyczono też część rozwiązań zastosowanych we wnętrzu pojazdu. 308 II zbudowano na nowej płycie podłogowej PSA EMP2, którą dzieli z Citroenem C4 Picasso.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Peugeot 308 II SW Facelifting – wybierz silnik

Nowy Peugeot 308

Cena od 73 000 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Peugeot 308 II SW Facelifting
Tel. 798 396 396
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Peugeot 308 II SW Facelifting

Podstawowe parametry Peugeot 308 II SW Facelifting
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Wymiary zewnętrzne Peugeot 308 II SW Facelifting
Długość 4585 mm
Szerokość 1863 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2043 mm
Wysokość 1461 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1472 mm
Rozstaw osi 2730 mm
Rozstaw kół - przód 1551 mm
Rozstaw kół - tył 1546 mm
Zwis przedni 863 mm
Zwis tylny 992 mm
Prześwit 134 mm
Wymiary bagażnika Peugeot 308 II SW Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1371 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 556 l
Szkic techniczny Peugeot 308 II SW Facelifting

Autodiagnoza Peugeot 308 II

Liczba wpisów: 5
po uruchomieniu silnika zapala się napis STOP,
dodał: ~marian, 7 lat temu
Po uruchomieniu silnika zapala się czerwony napis STOP, wskazówka temperatury wody wychyla się na 100st.C, zapala się żółta kontrolka serwisowa, włącza się wentylator chłodnicy pomimo właściwego poziomu płynu chłodniczego, właściwego poziomu oleju silnikowego-sprawdzony na "bagnecie". Na czytniku komputera napis o niewłaściwym poziomie oleju silnikowego.
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 5 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...
szarpanie na niskich obrotach
dodał: ~lukasz, 5 lat temu
oto mam taki problem ze na niskich obrotach jak dodaje delikatnie gazu to szarpie autem i jest to denerwujace podczas podjezdzania na swiatlach oraz w korkach swiece i cewki sa nowe,tak zaczelo mi sie dziac jak padla mi kiedys cewka i przejechalem na niej okolo 150km jesli ktos mial taki problem to prosze o odpowiedz

Autorentgen Peugeot 308 II

Liczba wpisów: 9

Światło cofania.

dodał: ~jankoz, 8 lat temu
Pozostaje tylko zgodzić się z przedmówcami: światło cofania pełni w tym modelu jedynie funkcję ozdobną !!! Do niczego nie przydaje się kierowcy. Wątpliwe, aby zobaczył je np. przechodzień z tyłu. Czyli katastrofa.

Wada fabryczna hamulców.

dodał: ~Gienek Bochenek, 6 lat temu
Witam P308 posiada wade fabryczną hamulców, serwisy są tego świadome ale nie mają na to rozwiązania, wada ujawnia sie w autach rozpędzanych powyzej 130km na godzinę czyli np. na ekspresówkach lub autostradach. Objawia sie to trzęsieniem kierownicy przy jezdzie oraz podczas hamowania. Wyważenie opon nic nie daje.Jeśli bedziesz jeździł wolniej wada jest niezauważalna. Klocki oraz tarcze nie są najlepszej jakości- bardzo szybko się zużywają. Reszta auta jest dopracowana. Zawieszenie jest głośne ale trwałe.

Ergonomia.

dodał: ~Siemak, 8 lat temu
- Źle wyprofilowane i pochylone oraz za krótkie siedzisko fotela bez możliwości regulacji - przy gwałtowniejszym hamowaniu wjeżdża się pod kierownice, - bardzo bezpośredni układ kierowniczy przy małych prędkościach, - schowek na okulary nad drzwiami pasażera - za mały na okulary - ale szkła kontaktowe się zmieszczą, - centralny podłokietnik blokuje dźwignię hamulca ręcznego - zbyt do tyłu przesunięte sterowanie lusterkami i otwieranie szyb, - lusterka wsteczne zamontowane w połowie drzwi - niebezpiecznie daleko ucieka się wzrokiem w bok od przedniej szyby.

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308

Peugeot 308 II SW Facelifting
Aktualnie przeglądasz Peugeot 308 II SW Facelifting