Produkowana w latach 2005-2012 trzecia generacja Renault Clio w porównaniu do poprzedników miała dogłębnie zmienioną sylwetkę, znacząco powiększyły się także wymiary nadwozia. Renault Clio III powstało na płycie podłogowej B (opracowanej we współpracy Renault z Nissanem), tak jak m.in. Renault Modus oraz Nissany Micra oraz Note. W ofercie po raz pierwszy obok 3- i 5-drzwiowych odmian pojawiła się również wersja kombi. Trzecia generacja Clio zdobyła w roku 2006 tytuł „Samochodu Roku”, będąc pierwszym w dziejach samochodem, który sięgnął po niego dwukrotnie. Auto przeszło facelifting w roku 2009. W Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawane jest pod nazwą Lutecia.
czytaj więcej
Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.
~Powagosław
Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.
Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.
~PowagosławSzefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.
~Luzacjusz