Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E36 Coupe

pb - zużycie paliwa dla silnika 320 i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,8
Deklaracja producenta
9,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5
lpg - zużycie paliwa dla silnika 320 i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.6

Lista raportów zużycia paliwa (82)

12,8
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Silnik M52 automat. Auto pali, nie jest to mało. W mieście wynik robi wolna skrzynia i długi czas zmiany biegu, niepotrzebne podnoszenie obrotów. W trasie pali bardzo fajnie. Spalanie 8,75 l/100km przy rozsądnej jeździe 130-140. Przy trasie 170-180 wychodzi około 10,36 l/100km. Jak dla mnie spoko, wiedziałem co kupuje. Skrzynia automatyczna ma nadbieg także w trasie nie tylko niższe spalanie (mniejsze obroty) ale i jest ciszej. Jeśli jeździ się po mieście to trzeba liczyć się z kosztami.
10,3
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Raport z cyklu mieszanego miasto/trasa z 2000 km
8,8
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
10,0
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Auto pali dużo. Dużo dla kogoś kto jeździł autami z koncernu VW TDi. Silnik M52B20. Gazu nie mam i mieć nie będę z uwagi na niskie przebiegi jakie robię nie kalkuluje mi się zakładać instalacji LPG. Poza tym szkoda mi jest auta, a kupiłem naprawdę w świetnym stanie co jest bardzo ciężkim wyzwaniem. Przed kupnem, czytałem tutaj raporty spalania i to jest wielka jedna bzdura, owszem można zejść poniżej 8 litrów ale jeśli się jedzie 70km/h bez wyprzedzania i obchodzeniem się z pedałem gazu jak z jajkiem, wówczas takie spalanie jak najbardziej możemy uzyskać. Ale nie kupiłem tego auta żeby robić 30tys. rocznie;) dlatego też spalanie jest dla mnie do zaakceptowania. Co do samego auta, mimo sędziwego już wieku (mój egzemplarz 1996r.) - majstersztyk. Prowadzenie jest super, wyciszenie również jestem pod wielkim wrażeniem, a ceny części relatywnie tanie. Dla przykładu komplet sprzęgła firmy Sachs to koszt 600zł (tarcza, docisk, łożysko) tuleje wahacza od 40zł lepsze około 70zł. Czy to dużo? Do poprzedniego auta Audi 80 ceny były takie same lub nawet wyższe. Ja zawsze używam części z wyższej półki, co jest gwarancją niezawodności. Jedyną rażącą wadą tego auta to wszechobecna rdza, chociaż u mnie nie jest najgorzej. Gdybym miał kupić drugi raz, napewno wybrałbym wyższy wariant silnikowy 323i czyli 2,5L aczkolwiek 2.0 które posiadam też fajnie się odpycha i do codziennej jazdy jest jak uszyty garnitur na miarę:).
10,0
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
8,3
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
12,7
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
8,7
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
11,0
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
jak się dba tak się ma....Tyle w tej kwestii...
9,8
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Posiadam e36 coupe 150km na vanosie +lpg stag 300ISA2 REDUKTOR ACR01 LISTWA WTRYSKOWA HANA2000,SPALANIE NIE PRZEKRACZAJĄC 2,5TYŚ OBROTÓW OK 90KM/H -WACHA SIE OD 9,8 DO 10,4 LITRÓW GAZU DO TEGO CZA DOLICZYC BENZYNE NA ODPALENIE ZIMĄ PRZEŁANCZA MI SIE MAX2KM ZALEŻY OD MROZU A LATEM DO MAX 500METRÓW USTAWIONA NA 30STOPNI, ZROBIŁEM JUZ 22000TYSIE NA LPG I JAK NARAZIE BEZ SZWANKU JESTEM BARDZO ZADOWOLONY,WAŻNE JEST TEŻ TO KTO ZAKŁADA TAKA INSTALACJE I KONIECZNIE WYMIANA FILTRÓW CO 10000TYSIÓW WAŻNA SPRAWA DLA WTRYSKÓW
BMW Seria 3 E36 Coupe