AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Hyundai
i30
II
II
Raporty zużycia paliwa
Hyundai i30 II
Podsumowanie 216 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 100KM 74kW
6,4
36,94 zł
3
1.4 CVVT 100KM 74kW
7,6
43,96 zł
6
1.4 MPI 100KM 74kW
6,7
38,73 zł
46
1.6 CVVT 120KM 88kW
7,3
42,28 zł
8
1.6 MPI 120KM 88kW
7,2
41,38 zł
20
1.6 GDI 135KM 99kW
7,2
41,32 zł
29
1.6 GDI 186KM 137kW
9,9
56,95 zł
3
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 CVVT 100KM 74kW
7,2
18,38 zł
2
1.4 MPI 100KM 74kW
7,4
18,89 zł
4
1.6 CVVT 120KM 88kW
9,2
23,65 zł
1
1.6 GDI 135KM 99kW
10,3
26,47 zł
1
on
Silniki Diesla
Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 CRDi 90KM 66kW
4,9
29,72 zł
23
1.6 CRDi 110KM 81kW
5,8
35,44 zł
57
1.6 CRDi (LOW) 110KM 81kW
5,5
33,33 zł
1
1.6 CRDi 128KM 94kW
6,2
37,45 zł
5
1.6 CRDi 136KM 100kW
5,7
34,45 zł
7
1.6 CRDi (HIGH) 128KM 94kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
Sprawdź najnowsze oferty Hyundai i30
Zobacz 79 aut
od ręki
Zużycie paliwa Hyundai i30 II
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Hyundai i30 II
Hatchback 3d Facelifting (2015 - 2016)
5 raportów
Pokaż wersje silnika
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting (2015 - 2016)
31 raportów
Pokaż wersje silnika
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting (2015 - 2017)
24 raporty
Pokaż wersje silnika
Hyundai i30 II
Hatchback 3d (2013 - 2015)
4 raporty
Pokaż wersje silnika
Hyundai i30 II
Hatchback 5d (2012 - 2015)
100 raportów
Pokaż wersje silnika
Hyundai i30 II
Wagon (2012 - 2015)
52 raporty
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(216)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Pb
6,4
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
Nie mam zastrzeżeń. Codzienne dojeżdżanie do pracy 16km- spalanie ok 6,5 litra. Trasa bez szaleństw ok 5,5 - 6 litrów. Trasa 350km - (autostrada 300km + 50km normalne drogi, na zimówikach) - 7,3 litra. Nie dostałem się nad 8 litrów, autostradą jeżdże na tempomacie 140/150 km/h. Przegląd w CZ(z własnym olejem) 450 zł
Dodane
10 lat temu
Pb
8,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Jak ktoś ma ciężką nogę to sporo spali - ok 10l/100km, przy oszczędnej jeździe na trasie utrzymując obroty do 3 tyś/min max 120km/h na 6 biegu ok 6-7l/100km
Dodane
10 lat temu
Pb
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
Dodane
10 lat temu
Pb
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
Dodane
10 lat temu
Pb
6,6
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i30 II
Hatchback 3d 1.4 100KM 74kW
jazda po miescie dynamiczna 8l wskazania komputera, trasa bardzo spokojna eco driving wedlug komputera 5,2 l srednia 6.5
Dodane
10 lat temu
Dziennik kosztów dla
Hyundai i30 II
Średni koszt
przejechania 100 km
32,00 zł
on
6,1
l/100km
pb
7,8
l/100km
lpg
9,2
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
5,6
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Po 45 tys. kilometrów nie odnotowalem ZADNEJ usterki, spalanie 5,4. czego chcieć więcej?
Dodane
11 lat temu
LPG
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Serwis na akceptowalnym poziomie, nawet stwierdzę że serwis jeden z tańszych w porównaniu do konkurencji, w tym nawet w KIA czyli ten sam Koncern
Dodane
11 lat temu
Pb
6,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Pb
6,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Mimo zastosowania 6 biegowej skrzyni auto moim zdaniem za dużo pali. Średnio ok. 7.2 l/100km. Reszta w normie. Obecnie po 35 tkm, prawdopodobnie w wyniku zmian, które opisałem wyżej - średnie spalanie spadło do ok. 6,5l. Oczywiście silnik nie "bierze" oleju.
Dodane
11 lat temu
Poprzednia
1
...
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
...
22
Następna
Hyundai i30 II
4,5 (143 oceny)
Sprawdź oferty Hyundai i30
Wybierz nadwozie
Hatchback 3d
Hatchback 3d Facelifting
Hatchback 5d
Hatchback 5d Facelifting
Wagon
Wagon Facelifting
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Hyundai i30 w pigułce
Hyundai i30
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Hyundai i30
Dane techniczne
Hyundai i30 II
Raporty zużycia paliwa
Hyundai i30 II
Opinie
Hyundai i30 II
Usterki
Hyundai i30 II
Publikacje
Hyundai i30
Newsy
Hyundai i30
Galerie
Hyundai i30
Nasze pomiary
Hyundai i30
Filmy
Hyundai i30
Ogłoszenia
Hyundai i30
Ceny aut używanych
Hyundai i30
Dziennik kosztów
Hyundai i30 II
Opinie o instalacjach LPG
Hyundai i30 II
Testy zderzeniowe
Hyundai
Aktualnie przeglądasz
Hyundai i30 II
Dane techniczne
143 opinie
użytkowników
565 ogłoszeń
używanych
11 zgłoszonych
usterek
19 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Hyundai i30
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy