Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II

Podsumowanie 197 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
42,27 zł
3
7,6
50,30 zł
6
6,8
44,86 zł
42
7,1
46,80 zł
7
7,1
46,72 zł
19
7,2
47,41 zł
28
11,3
74,63 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
20,04 zł
2
7,4
20,61 zł
4
9,2
25,79 zł
1
10,3
28,88 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
32,75 zł
22
5,6
37,60 zł
47
5,5
36,62 zł
1
6,2
41,15 zł
5
5,7
37,86 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (197)

5,4
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 128KM 94kW
W tym samochodzie nie da się zatankować pod korek. Średni przebieg na jednym zbiorniku (53l) to 920km. Dotychczas przejechane 2841 km.
5,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
6,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Auto nowe, może jeszcze się ułoży. Na 98 zdecydowanie niższe spalanie.
7,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
W mieście pali 8l/100km, przy dość dynamicznej jeździe. Przy odrobinie oszczędnej jeździe myślę że do 7,2-7,5l można zejść, dane oczywiście z komputera. Na trasie przy dość częstym wyprzedzaniu 6,5l/100km, przy spokojnej jeździe 90-120km/h pali ok 6l. Czy to mało czy dużo? Ciężko stwierdzić. Fajnie się jeździ, plastiki troszke lepszej jakości niż w hyundaiach produkowanych wcześniej. Do wyprzedzania trzeba kręcić do min 4500obr/min. Pozdrawiam
6,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
wpisałem dane na podstawie spalania mierzonego paliwem tankowanym. Wskazania "komputera" są zaniżone o 0,5-0,6 l/100km. Minimalne spalanie 5,69 l/100km zanotowałem na trasie 2x110 km (tam i z powrotem), w samochodzie 3 osoby, ciut bagażu, trasa S7 okolice Radomia-Bodzentyn, pierwsza trasa nowego samochodu. W trasie dłuższej notowałem wyniki na poziomie 6,2-6,3 l/100km - z tym że na autostradzie prędkość 120-130km/godz, ekspresowe - 100 km/godz, jazda spokojna, ale bez unikania wyprzedzania. W terenie zabudowanym ok. 60 km/godz wg licznika, który jak wiadomo nieco zawyża wskazania prędkości (u mnie o 5km/godz), przy tej prędkości spokojnie jadę na 5 biegu, "szóstkę" można wrzucić przy ok. 68 km/godz. Prowadzę arkusz excela spalania wg tankowań (ta sama stacja, ten sam dystrybutor). Średnia spalania z 4476km wynosi 6,525 l/100km. Silnik 100KM jest niezły, pracuje cicho, nawet przy 180km/godz. Poziom hałasu w zasadzie nie wzrasta od prędkości 130km/godz. W trasie silnik jest trochę za słaby, ale jest w miarę elastyczny, jednak sprawne wyprzedzanie raczej tylko na 3 lub 4 biegu: > 4 tys obr/min. Rzeczywiste przyspieszenie 0-100km/godz jest lepsze niż podaje fabryka - wynosi ok. 12 sek.
6,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Nie jest źle. Przy spokojnej jeździe w trasie (maks. do 120, średnio 100-110, w terenie zabudowanym 60-70) da się zmieścić w 6l/100km.
6,1
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Jak na mały silnik przystało, jest względnie ekonomiczny. Po pokonaniu 1000km spalanie jest zadawalające jak na etap docierania. Przy jeżdzie miejskiej około 7,4-7,7l/100km, na trasie blisko 5l/100km. Jadąc autostradą ze stałą prędkością 110km/h spalanie w/g komputera 5,4l/100km !!! I to z załączoną klimą.
5,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
jest ok
5,4
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
cicho i oszczednie
4,8
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
W cyklu mieszanym (bez stania w korkach) spalanie na poziomie 5,5 litra. Myślę że to całkiem nieźle. Jeśli ktoś chce jeździć maksymalnie oszczędnie (jak już wspomniałem poniżej 2000 obrotów) to można zejść do 4,1-4,3 litra również w cyklu mieszanym. Na trasie z tempomatem pewnie poniżej 4 litrów.
Hyundai i30 II