Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II

Podsumowanie 197 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
42,57 zł
3
7,6
50,67 zł
6
6,8
45,19 zł
42
7,1
47,14 zł
7
7,1
47,06 zł
19
7,2
47,75 zł
28
11,3
75,17 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
19,93 zł
2
7,4
20,49 zł
4
9,2
25,64 zł
1
10,3
28,71 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i30 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
32,97 zł
22
5,6
37,86 zł
47
5,5
36,87 zł
1
6,2
41,43 zł
5
5,7
38,12 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (197)

7,7
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Do kosztów spalonego gazu trzeba doliczyć benzynę - około 2 l /100km. Tak więc rzeczywisty koszt przejechanych 100km to ok 23 zł.
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
6,4
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
Nie mam zastrzeżeń. Codzienne dojeżdżanie do pracy 16km- spalanie ok 6,5 litra. Trasa bez szaleństw ok 5,5 - 6 litrów. Trasa 350km - (autostrada 300km + 50km normalne drogi, na zimówikach) - 7,3 litra. Nie dostałem się nad 8 litrów, autostradą jeżdże na tempomacie 140/150 km/h. Przegląd w CZ(z własnym olejem) 450 zł
8,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Jak ktoś ma ciężką nogę to sporo spali - ok 10l/100km, przy oszczędnej jeździe na trasie utrzymując obroty do 3 tyś/min max 120km/h na 6 biegu ok 6-7l/100km
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
6,1
l/100km
8,0
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i30 II
Hatchback 3d 1.4 100KM 74kW
jazda po miescie dynamiczna 8l wskazania komputera, trasa bardzo spokojna eco driving wedlug komputera 5,2 l srednia 6.5
5,6
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Po 45 tys. kilometrów nie odnotowalem ZADNEJ usterki, spalanie 5,4. czego chcieć więcej?
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Serwis na akceptowalnym poziomie, nawet stwierdzę że serwis jeden z tańszych w porównaniu do konkurencji, w tym nawet w KIA czyli ten sam Koncern
6,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Hyundai i30 II