Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016

Lata produkcji: 2012 - 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover (segment I) produkowany od 2012 roku, pierwszy crossover japońskiej marki. W ofercie Subaru XV zastąpił model Outback Sport, a także Imprezę XV, która dotychczas była tylko uterenowioną wersją Imprezy. Premierę samochodu w 2011 roku poprzedził prototyp o nazwie XV Concept. Model wciąż jest blisko spokrewniony z czwartą generacją Subaru Imprezy (m.in. ta sama płyta podłogowa, podobna stylistyka), aczkolwiek w przeciwieństwie do Imprezy XV, teraz to Impreza bazuje na XV, a nie odwrotnie.

Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz

Dane techniczne Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016

Podstawowe parametry Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW
Produkowany od 2012 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4200 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Dodatkowe informacje silnik chłodzony cieczą, z łożyskowanym wałem korbowym, łańcuchem rozrządu o bezobsługowych napinaczach i systemem zmiennych faz rozrządu AVCS (Active Valve Control System)
Przeniesienie napędu Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Symmetrical AWD
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Stop & Go
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
System start&stop Dostępny

Publikacje o Subaru XV

Newsy o Subaru XV