Szukaj

Informacje o Suzuki Swift II Hatchback 1.3 i 71KM 52kW 1989-1995

Lata produkcji: 1989 – 1995
Segment: Auta małe
Wprowadzona na rynek w roku 1989 druga generacja Suzuki Swifta została ulepszona we współpracy ze specjalistami z General Motors. Samochód względem poprzednika powiększył swoje rozmiary, był także znacząco bardziej nowoczesny (m.in. niezależne zawieszenie i lepsze silniki). Swifta II poddano dwóm faceliftingom – na przełomie lat 1991 i 1992 oraz w roku 1996, kiedy to zadebiutowała odmiana kabriolet. Produkcję Swifta drugiej generacji zakończono w roku 2000.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz
Produkowany od 1989 do 1995 roku
Pojemność skokowa 1299 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 71 KM (52 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 101 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74 x 75,5 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Suzuki Swift II Hatchback 1.3 i 71KM 52kW 1989-1995
5,8
l/100 km
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 71KM 52kW
Suzuki Swift Sedan średnio obciążony zużycie paliwa rewelacja, jeśli nie wciskamy pedału gazu do bólu, ile wciśniesz na maksa gaz - to logiczne tym wiecej musisz spalic paliwa, (choc jakosc paliwa, Jeet, Orlen, Shell,BP, to wielka mix -bajura, choc cena jak w Niemczech - na niemieckim paliwie te auto było jeszcze bardziej ekonomiczne, oraz dynamiczne - nie da się porównac do polskiego paliwa !!!) Kupiłem to auto z bakiem do połowy zalanym niemieckim paliwem. Ludzie dlaczego takie paliwo nie można kupic w Polsce na każdej Stacji, Każdy kto szybko jeździ na polskim paliwie - zażyna swój silnik z pełną świadomością - aż w końcu z jego rury wydechowej pojawi się czrny dym lub silnie zakopcona czarna rura wydechowa - to jest objaw że nasz silnik jest już w stanie bardzo kiepskim. Rura wydechowa powinna byc czysta lekko szara - silnik benzyna nie LPG. Informuje także że LPG skraca żywotnośc każdego silnika !!! Nie wyprodukowano jeszcze takiego silnika który przez producenta został - konstrukcyjnie dostosowany do LPG i dał na niego gwarancje !!! Sknerus25@o2.pl
5,7
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 71KM 52kW
Autko pali bardzo mało , czasami nie mając kasy jezdzilem na rezerwie i czekałem kiedy stanie ...nigdy nie stanał , rezerwa ...a on jezdzi i jezdzi :)
6,7
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 71KM 52kW
w mieście tak sobie ale na trasie bardzo dobra nawet przy pełnej klimatyzacji

Usterki Suzuki Swift II

Liczba wpisów: 12
gdzie wpiąc sie z z lampką żeby sczytać błędy z kompa auta
  • Suzuki Swift II Sedan 1.6 i 92KM 68kW 1990-1995
  • instalacja elektryczna
witam problem jest tego typu , moje auto ma jakąś awarie układu elektrycznego silnika , więc chciąlem zacząć od sczytania błedów z komputera auta , znalazłem na forum gdzie sie wpiąć i gdzie wsadzić zworke, tylko że w moim aucie nie ma miejsca na zworke i nie ma tego przełącznika diagnostycznego pod kierownica, jedyne co znalazłem to w górnym prawym rogu pod maską kostkę gdzie mozna wpiąć zworke , i teraz pytanie ? gdzie i jak podpiąć żarówke żeby mógł odczytać kod błędu ???? sedan z elektryką szyb 1.6 92 konie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotów na gorącym silniku duże spalanie
  • Suzuki Swift II Sedan 1.6 i 92KM 68kW 1990-1995
  • silnik
witam przy odpaleniu na zimnym silnik jest zalewany przez benzyne, po około 5 minutach auto sie przepala przestaje przerywać i można normalnie jechać lecz zostaje duże spalanie 14 na 100kM ,podczas postoju w korku gdy auto pożądnie sie rozgrzewa zaczynają falować obroty 800-1500 600-1500 i tak amplituda spada aż zgaśnie , żeby go odpalić trzeba poczekać pare minut aż ostygnie ,i tak w kółko .przy czym silnik sie nie przegrzewa bo temperatura jest w normie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
szarpie na zimnym silniku
  • Suzuki Swift II
  • silnik
gdy silnik jest zimny to szarpie podczas jazdy ,gdy sie rozgdzeje to jest ok autko dopiero kupilem
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Suzuki Swift II Hatchback