Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy

Lata produkcji: 1983 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 1983 r. mały samochód dostawczy (oferowany także w odmianie osobowej) należy do segmentu kombivanów. Pierwotnie Volkswagen Caddy było mini pickupem opartym w linii prostej na innych modelach Volkswagena – Golfie oraz Polo. Począwszy od trzeciej generacji modelu zmienił się w kombivana o kompaktowym nadwoziu. W końcówce lat 90. ubiegłego wieku pod nazwą Volkswagen Caddy kryła się także część serii Skody Felicii Pickup. Na rynku amerykańskim model sprzedawany był pod nazwą Rabbit Pick-up, ponieważ „caddy” jest pospolitym nazewnictwem Cadillaka. Czwarta generacja Volkswagena Caddy została wprowadzona na rynek w roku 2015.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Caddy

Liczba ocen: 281
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(66%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~X,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
Dodane 10 miesięcy temu
4,1
~X,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
Dodane 10 miesięcy temu
4,1
~X,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
Dodane 10 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy
5,3 – 9,2
l/100 km
5,0 – 10,4
l/100 km
9,5 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Volkswagen Caddy III
Kombi Facelifting 1.2 TSI 104KM 76kW
Auto bez klimatyzacji w lato przy prędkościach 55-60km/h na 5 biegu zużycie paliwa na poziomie 5-6l Przy prędkości 90-100 km/h od 7-9l Przy prędkości 120-140 km/h od 12-13l Prędkości 170 ((katalogowo 170 a jechałem nim prawie 200km/h (oczywiście taką prędkością poruszałem się po niemieckiej autostradzie)) od 16 do 22l Autko dzięki turbinie ma siłę odepchnąć się przy wyprzedzaniu tira, nie jest to mistrz prędkości ze względu na mały silnik oraz ze względu na swoją wielką budę, jeżeli nie katujesz samochodu i masz lekką nogę to auto odwdzięczy się naprawdę dobrą wytrzymałością silnika oraz niskim spalaniem. :)
Dodane 5 lat temu
7,8
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
Bardzo duzo pali jak na to, co oferuje (gabaryt pojazdu) - nigdy nie zszedlem ponizej 7L, nawet przy babcinej jezdzie, za to jak mu sie cisnie pali niewiele wiecej, wiec w tym samochodzie nie oplaca sie jezdzic wolno i ekonomicznie. Srednie spalanie wogole 7,50-7,70L, po autostradzie 140-150kmh = 8,00-8,50L. Przy jezdzie 160-170 podchodzi pod 9.00-9.50L. W porownaniu do francuzow lub fiata - paliwozerny bydlak + bardzo drogie naprawy, jak to VW, ale za to ladny jak na samochod z tych lat
Dodane 5 miesięcy temu
6,8
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
4x4, lift robią swoje. Jazda do 120km/h spalanie ma na poziomie 5,9-6,1, 140 koło 7,0l/100km. Auto jeszcze bez chipa ale na pewno wleci bo 110km powoduje że jest trochę za mało elastyczny. Przełożenia skrzyni są bardzo dobrze dobrane przy 120km mamy ok 2100obr. Auto bez problemu osiąga prędkość maksymalną delkarowaną przez producenta na 170km/h, tylko chyba nie o to chodzi w tych samochodach. Do auta można zapakować masę rzeczy, mam wrażenie że ta przestrzeń nigdy się nie kończy.
Dodane 5 miesięcy temu

Usterki Volkswagen Caddy

Liczba wpisów: 25
Problem z właczaniem i wyłączaniem się radia, całego systemu
  • Volkswagen Caddy V Caddy 2.0 TDI 122KM 90kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • 60 tys. km
Występuje przez 20minut po odpaleniu samochodu. Radio włącza się i wyłącza. Wyświetlają się komunikaty "Zabezpieczenie elementow aktywne", wtedy nie gra radio, brak dostepu do AppleCarPlay, wyłącza się ładowanie usb, komunikaty "odblokuj funkcję u dealara" następnie radio się włącza i wyłącza . Po kilku krotnym włączeniu i wyłączeniu uruchamia się i działa. Problem występuje codziennie i od nowości. Serwis po 5ciu wizytach nie potrafi rozwiązać usterki. Twierdzą ze to problem z softem i trzeba poczekac na aktualizację. Żenada nie serwis VW Krotoski Radzymińska Warszawa. Czy ktoś miał prodobny problem i udało się go rozwiązac? Problem od nowości
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Nie odpala, migają świece żarowe, po odpaleniu nie równa praca silnika, jak by chodził na dwa gary, kopci, kontrolka od świec mruga,
  • Volkswagen Caddy II 1.9 SDI 65KM 48kW 1995-2003
  • silnik
  • 162 tys. km
Auto normalnie jeździło, wieczorem postawiłem i rano samochód nie chciał zapalić,, kręcił, kręcił i nic, odkręciłem rure od filtra powietrza i prysnołem plaka, auto od razu zapalił, strasznie nim rzucało, jak by chodził na dwa gary, do tego okropny dym, kontrolka od świec żarowych mrugała non stop. Po zgaszeniu i przekręceniu ponownie kluczyka kontrolka od świec dosłownie na ułamek sekundy się zapaliła i zgasła, ponownie odpaliłem , żadnej poprawy. Później vw już nieodpalił. Dodam iż przekaźniki nowe, filtr ropy również, powietrza, auto po dużym co rocznym przeglądzie, rozrząd również roczny( contitech , ina hepu )
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 10
2,8
Volkswagen Caddy III
Kombi Maxi 1.6 102KM 75kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 201 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Stanowczo odradzam instalowania włoskie instalacje gazowe. Nie są przystosowane do naszego zabrudzonego gazu. Zaraz po założeniu z reduktora ciągle wydobywał się gaz, serwistan stwierdził że to normalne gdy jest duże ciśnienie, więc ja tym bardziej, ale po jakimś czasie udało mi się nagrać jak chmura gazu wydobywa się z reduktora po czym okazało się że przy 60 tysiącach...
Dodane 3 lata temu
5,0
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.4 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 251 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Jeżdżę na instalacji Zavoli Winner. Zdecydowałem się na nią mimo, że autem pokonuję dość długie trasy. Jeszcze nie miałem sytuacji, żeby mnie zawiodła. Tankuję lpg na różnych stacjach i nic się nie dzieje. Jak dla mnie jest to bardzo wytrzymała instalacja.
Dodane 7 lat temu
5,0
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto służbowe, sprowadzane z Niemiec. Gaz zakładany przy przebiegu ponad 200 tys. Instalacja Zavoli Winner, przez niecałe pół roku przejechane blisko 30 tys. km. Żadnych problemów, silnik pracuje równo. Moc jest, nawet przy załadunku.
Dodane 7 lat temu
Volkswagen Caddy

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów