Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia

Choć nadwozie od lat prawie to samo, to silniki coraz lepsze, szczególnie wśród motorów benzynowych. Najsłabszy 1.4l o mocy 80KM niczym się nie wyróżnia - jest mułowaty i nudny, dlatego jeśli już, to ostatecznie lepiej pomyśleć nad 1.6l ze 102KM. Istotne jest tu słowo „ostatecznie”, bo nowoczesne 1.4 TSI opracował ktoś, kto miał niezłych wykładowców na politechnice. Doładowanie, duży moment obrotowy i rozsądne zużycie paliwa – te jednostki można pokochać. Najsłabsza o mocy 122KM zadowoli większość osób, a najmocniejsza, 160-konna – całą resztę. Tak – nawet ona ma zaledwie 1.4l pojemności. Dla zbuntowanych 2.0 GTI wraz z 210KM na pokładzie. Diesle nie zaskakują, choć w końcu VW wykręcił z nich pompowtryskiwacze i są cichsze. Te popularniejsze mają 2.0l pojemności i 3 warianty mocy: 110KM – najrozsądniejszy wybór w tym aucie, 140KM – jeszcze rozsądniejszy, pod warunkiem, że jesteście rozrzutni u dealera, 170KM GTD – 8.1 sekund do 100km/h i miłosierdzie dla portfela podczas eksploatacji. Nic dodać, nic ująć.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110 KM 81 kW

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(78%) NIE(22%)
ZALETY + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Koszty utrzymania
WADY - Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

Piotr
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d
2.0 TDI 110KM 81kW (2008-2010) 4,62
Jestem pod dużym wrażeniem tego samochodu. Dynamika silnika pozostawia trochę do życzenia, ale to jest tylko 110 koni. Spalanie rekompensuje ten manakament. Najlepszą zabawką jest asystent parkowania - znajduje sam lukę, puszcza się kierownicę, naciska gaz i to wszystko co trzeba zrobić - samochód sam zaparkuje :)
dodano 6 lat temu przez Piotr
JN78
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d
2.0 TDI 110KM 81kW (2008-2010) 4,15
Przyszedł czas na legendę to jest moje 7 auto z czego ostatnie to Focus , którego miałem 7 lat i przejechałem nim osobiście 230 000 km i z czystym sumieniem mogę stwierdzić , żę „( Ford nie takie G.. Wort). Brakuje mi bagażnika Kombi no ale nie ma co marudzić specjalnie kupiłem 5 drzwiowy bo Golf kombi 5 jak i 6 to niesamowicie szpetne pojazdy
dodano 5 miesięcy temu przez JN78
tymothy
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d
2.0 TDI 110KM 81kW (2008-2010) 1,00
Po moim przebiegu wszystkie plastiki skrzypią - silniki porażka, pompy oleju, wody itp - trragedia. Ten samochód to cholerna skarbonka. Myślałem, że auto trzyma jakiśtam poziom ale to nie te czasy. Kosztowało mnie już kilkanaście tysięcy a jeżdżę nim od nowwości. miałem kiedyś golfa 2 i byłem fanem Vw ale dziś mam dosyć tej firmy i jej polityki. Jeśli chcesz być znajomym wszystkich mechaników w okolicy to kup to auto koniecznie. Będziesz miał...
dodano 4 lata temu przez tymothy

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 80
Koszt ogólny 28,54 PLN
ON27.95 PLN
Wydatki serwisowe 13,43 PLN Pozostałe wydatki 4,92 PLN

Dane techniczne Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW 2008-2010

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d