Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 1550-4100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Ergonomia + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~gregi_be
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Auto kupione w salonie VW z drugiej ręki z przebiegiem 86kkm. Do dzisiaj zrobione kolejne 10kkm i muszę przyznać, że auto sprawuje się całkiem ładnie. Na dojazdy krajówkami + miasto i sporadyczne dłuższe trasy idealne. Nie jest to demon prędkości, przy niskich obrotach zbiera się ciężko, jednak gdy już jedziemy powyżej 40km/h jazda staje się płynna i wygodna i tak aż do 140km/h gdy znów brakuje mocy. W środku, w porównaniu do poprzednich golfów, mamy bardzo dużo miejsca, bagażnik jest przestronny i układny jak na tą klasę samochodów.
4,9
~GrzeÅ›
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Może moja opinia pomoże podjąć komuś decyzje o zakupie. Samochód nowy zakupiony w ASO PL. W ciągu 4 lat zrobiłem nim prawie 170000km. Przez ten okres raz wymieniłem klocki hamulcowe z grubszych rzeczy eksploatacyjnych. Olej wymieniany co 15 000 a nie co 30 000. Samochód absolutnie bezawaryjny, a podczas zakupu miałem obawy co do tego silnika. Po takim przebiegu nie widać praktycznie żadnego zużycia wnętrza pojazdu. Plastiki nadal prawidłowo spasowane i nie skrzypią. Spalanie zależy od preferencji kierowcy i warunków drogowych. W moim przypadku od 5,2-7,5l/100km. W miarę dobrze wyciszony. Szybko się nagrzewa podczas ujemnych temperatur. Samochód w ciągłej eksploatacji.
4,4
~Max
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Samochod oceniam na cztery plus, glownie za bardzo wysoki komfort. Problematyczne jest zawieszenie, swietnie samochod sie prowadzi lecz na bruku nico halasuje. Silnik przyzwoity. Skrzynia biegow DSG ma plusy (bardzo plynna i brak utraty mocy) i minusy (czasami sie gubi).
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW 2012-2015
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Jestem właścicielem od nowości golfa i przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolony. Silniczek mały, ale na turbinie i spokojnie daję radę zarówno w mieście, jak i na trasie. Spalanie nie jest małe, przy dynamicznej jeździe w mieście ( kręcenie silnika od samego dołu do 4 000 obrotów , bo w takim zakresie jest maks moment obrotowy) to spalanie z włączoną klimą 8,5 litra. W trasie przy prędkościach 150- 165 bierze około 8 - 8,5 litra. Można osiągnąć małe spalanie w mieście na poziomie 5,8 i trasie 5 litrów jak się jedzie 90 na godzinę do 100 max, i nie przekracza się 2000 obrotów przy zmianie biegów. System start stop to w sumie za dużo nie daję, tylko na światłach cisza zupełna. Żałuję teraz trochę ,że nie dopłaciłem do wersji 1.4 tsi 140 km, bo spalanie bardzo podobne, a moc i moment dużo wyższe. Jeśli ktoś nie chce być kubicą w miescie, to poleca 1.2 tsi bardzo dobrze sobie radzi, 6 biegów do przodu + turbo + lekka konstrukcja auta = radzi sobie dobrze :) I materiały + jakość auta = najlepsze według mnie w klasie, a przed zakupem byłem u wszystkich producentów i odbyłem jazdy testowe od kii po opla na toyocie i vw kończąc. Płaci się za dużo za markę VW - to fakt, ale jakość jest naprawdę dobra do ceny.
5,5
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Przy dojazdach ok30km do pracy, jadąc krajówką 50-100km/h spalanie chodzi poniżej 5.0l/100km. Mój rekord na tej strasie to 3,9l/100km. Jednak strasznie długo trwa zanim silnik się rozgrzeje i spalanie osiągnie swoje optimum. Także przy jeździe po mieście na krótki dystansach - do 10km spalanie potrafi wystrzelić do 8l/100km.
6,7
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Bardzo duze spalanie w Warszawie biorac pod uwage wielkosc i moc silnika oraz wage samochodu. Przy plynnej jezdzie trudno zejsc ponizej 8,5 l.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d