Szukaj

Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Xxxx
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Volkswagen Golf VIIGen 1.2tsi 110km HB - samochód bez problemowy . W środku spasowany bardzo doborze , przestronny i wygodny . Jedynym zauważalnym minusem jest mały bagażnik po przez podłogę usytuowana na równo z progiem ( możliwość regulacji) . Silnik jak na swoją pojemność dynamiczny i ekonomiczny. Plusem w dzisiejszych czasach jest posiadanie całego koła zapasowego. System infotainment oraz komputer pokładowy bardzo przejrzysty łatwy w obsłudze . Auto dobre do miasta , ale w trasie też daje radę
Dodane 4 miesiące temu
5,0
~Kuba
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Początkowo podchodziłem do volkswagenów sceptycznie, kojarzyły mi się z autami dla emerytów, nudnych i powtarzalnych. Przypadkiem trafiłem na egzemplarz, który spełniał moje wymagania dotyczące wyposażenia, wieku, przebiegu, oraz historii i pochodzenia, stwierdziłem, że chociaż się przejadę. Po pierwszych 2 kilometrach wiedziałem, że dojdzie do zakupu. Auto bardzo fajne, poprawne w każdym aspekcie, bardzo ergonomiczne (miejsce na okulary, 1,5 l wodę w drzwiach, same kieszenie dobre wykończone, wygodne uchwyty na kubki, regulowany podłokietnik i wiele schowków. Oprócz tego oszczędne, dobrze wykończone oraz wyciszone. Wyglądem ani prowadzeniem nie wyróżnia się na tle konkurencji, ale też w niczym nie ustępuje. Prowadzi się pewnie, kierowca czuje się za kierownicą bezpiecznie. Jest spójnym estetycznie autem, nie powala, ale jednocześnie nie starzeje się tak szybko jak porównywalne modele konkurencji z tego segmentu. Nie ma nim żadnych irytujących drobiazgów typu stuki, trzeszczenie, ergonomiczne wpadki, niewygodne fotele, błędy w oprogramowaniu itp. Idealne dla ludzi, którzy chcą mieć "święty spokój" połączony z komfortem i satysfakcją z codziennego użytkowania auta, które jest praktyczne i sprawdzi się w znacznej większości codziennych sytuacji.
Dodane 4 lata temu
4,0
~Krzysztof
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Auto do bólu poprawne. Największym plusem jest swietne prowadzenie. Cała reszta przeciętnie. Najwieksze minusy: Slabe przyspieszenie, wyciszenie jest bardzo slabe, jakość serwisu jest tragiczna. Auto było w ciągu pierwszego roku 5 razy w serwisie poniewaz nie umieli naprawic radia. Zacinajacy się auto hold. Po malowaniu zderzaka nie zalozyli uszczelek i w bagaznika stala woda.
Dodane 6 lat temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów