Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Kuba
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Początkowo podchodziłem do volkswagenów sceptycznie, kojarzyły mi się z autami dla emerytów, nudnych i powtarzalnych. Przypadkiem trafiłem na egzemplarz, który spełniał moje wymagania dotyczące wyposażenia, wieku, przebiegu, oraz historii i pochodzenia, stwierdziłem, że chociaż się przejadę. Po pierwszych 2 kilometrach wiedziałem, że dojdzie do zakupu. Auto bardzo fajne, poprawne w każdym aspekcie, bardzo ergonomiczne (miejsce na okulary, 1,5 l wodę w drzwiach, same kieszenie dobre wykończone, wygodne uchwyty na kubki, regulowany podłokietnik i wiele schowków. Oprócz tego oszczędne, dobrze wykończone oraz wyciszone. Wyglądem ani prowadzeniem nie wyróżnia się na tle konkurencji, ale też w niczym nie ustępuje. Prowadzi się pewnie, kierowca czuje się za kierownicą bezpiecznie. Jest spójnym estetycznie autem, nie powala, ale jednocześnie nie starzeje się tak szybko jak porównywalne modele konkurencji z tego segmentu. Nie ma nim żadnych irytujących drobiazgów typu stuki, trzeszczenie, ergonomiczne wpadki, niewygodne fotele, błędy w oprogramowaniu itp. Idealne dla ludzi, którzy chcą mieć "święty spokój" połączony z komfortem i satysfakcją z codziennego użytkowania auta, które jest praktyczne i sprawdzi się w znacznej większości codziennych sytuacji.
4,0
~Krzysztof
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Auto do bólu poprawne. Największym plusem jest swietne prowadzenie. Cała reszta przeciętnie. Najwieksze minusy: Slabe przyspieszenie, wyciszenie jest bardzo slabe, jakość serwisu jest tragiczna. Auto było w ciągu pierwszego roku 5 razy w serwisie poniewaz nie umieli naprawic radia. Zacinajacy się auto hold. Po malowaniu zderzaka nie zalozyli uszczelek i w bagaznika stala woda.
4,6
~Jaromar
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Samochód zgodny z oczekiwaniami, wygodny, duży w środku z niedużym nadwoziem. Prosty i ekonomiczny.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d