Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4596 mm
Długość z hakiem holowniczym 4674 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1467 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2007 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 142 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1003 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
KÄ…t natarcia 12,4 stopnie
KÄ…t rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Całokształt - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Jurassik3
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Kupiłem samochód jako używany z przebiegiem 90 tyś, Ogólnie jestem bardzo zadowolony z komfortu jazdy, ze spalania, dynamiki oraz przestrzeni w salonie i bagażniku. Przez 3 lata użytkowania spotkała mnie jedna usterka, tzn. rozkalibrowanie radaru (usunięta w ASO). Po za tym nie miałem większych problemów. Najbardziej zadowolony jestem ze spalania: w mieście w miarę dynamiczna jazda latem 8,5 - 9 l, zimą 9 - 9,5 l, w trasie 90 km/h - około 5,0 l, 120 km/h - 5,8 l. Na minus oceniam karoserię, ponieważ w miejscu wsiadania do samochodu na dolnej części progu blacha nie jest niczym osłonięta, przez to przy wsiadaniu zawadza sie ten próg nogami, dostaje się tam piasek i ta cześć szybko się rysuje, a w niektórych miejscach pojawiły się drobne punkty korozji - musiałem zabezpieczyć te miejsca specjalną folią.
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
4,9
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Przez długi czas nie brałem pod uwagę VW. Nudny, oklepany. Po zakupie jednak nie żałuję ani trochę i jest to doskonały wybór. Auto komfortem jazdy i wyposażeniem nie odstaje od klasy średniej. Jest świetnie wykończone. Nazywam to czymś na zasadzie "pół-premium". Ten samochód spowodował, że chyba nie rozważam już innych niż z grupy VAG. Stonowana stylistyka sprawia, że dobrze się starzeje i kilka razy słyszałem, że to po prostu elegancki pojazd (na ładnej feldze 17' i z ciemnymi szybami. Bezpośrednio zastanawiałem się nad Kia Ceed, ale różnica w jakości wykonania jest kolosalna na korzyść Golfa. Na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale polecam usiąść w środku. Golf jest zauważalnie mniejszy od Octavii, ale to nadal pojemne auto (mowa o wersji kombi). W środku bardzo funkcjonalny, wszystko przemyślane i pracuje z odpowiednią klasą. Siódemka po liftingu uznawana jest przez wielu za najbardziej dopracowany model Golfa. 1.4 TSI 150KM CZDA nie bierze grama oleju. Największy minus - manualna skrzynia biegów. Tu konkurencja bywa lepsza. Według mnie najlepsze auto w klasie jeśli chodzi o jakość wykończenia, subiektywne poczucie solidnośc, właściwości jezdne i uniwersalność (porównanie w użytkowaniu z Kia Ceed/Skoda Octavia).
Dodane 2 lata temu
4,2
~Michał
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Myślę, że to znacznie lepsze auto niż jego następca. Tutaj mamy dopracowane auto, które nie jest trapione kłopotami z drobiazgami. Wnętrze to stary, dobry VW - przyciski, pokrętła i bardzo dobre wykonanie. Wnętrze jak w typowym Golfie, bagażnik bardzo praktyczny i pojemnością może zaskoczyć niejednego. Niestety super obraz psuje interwał serwisowania (wymiana oleju co 30 tys. km), który w mojej opinii doprowadził do niezwykle szybkiego uszkodzenia układu paliwowego (auto tylko niecałe 160 tys km). Gdyby nie ta usterka byłaby maks. ocena. Tak jak pisałem fajne wnętrze i naprawdę wystarczająco dynamiczny silnik, który przy prędkościach autostradowych pali 6/100, a przy prędkościach 70-100 - 4,5-5,5l/100km.
Dodane 2 lata temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting
6,0 – 7,3
l/100 km
5,4 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
2.0 TDI połączone z DSG7, wyłączony start/stop. Nie będzie dla nikogo odkryciem jak napiszę, że samochód nie czuje się najlepiej w gęstym ruchu miejskim. •W Warszawie spalanie w godzinach szczytu, w korkach to około 8.5l-9l/100km i to w zasadzie największe jakie się da zaobserwować. •Mniejsze miasto Świdnica/Wałbrzych, gdzie nie stoi się tyle w korkach - spala średnio 5.5-6,5l/100km •Trasa drogą krajową przy 90-100km/h - 4-4.5l/100km •Trasa ekspresówką/autostradą z prędkościami 120-140km/h - 5–6l/100km. Autem jeździ moja narzeczona i średnie spalanie z trasy do pracy 150km w dwie strony (70km krajówka, 70km autostrada/ekspresówka, 10km obrzeża miasta) wychodzi 5-5.5l/100km. Dane są z dystrybutora, gdyż fabryczny komputer oszukuje średnio o około 7% w zależności od warunków.
Dodane 5 miesięcy temu
6,2
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie zużycie paliwa z ostatnich 4tys km to 6,2 litra, na trasie można wykręcić 5,2 litra przy jeżdzie 110-120 km na godzinę. Miasto i krótkie trasy to już inna sprawa. spalanie około 7,2 przy normalnej jeżdzie, bez wciskania gazu w podłogę. Myślałem że 3-cylindrówka będzie oszczędniejsza , ale nie jest żle. Dynamika silnika jest spoko, jak trzeba wyprzedzać to daje "kopa" jak trzeba, nie ma problemu z wyprzedzaniem i oto chodzi .że jest MOC do wykorzystania w odpowiednim momencie. Auto godne polecenia mimo złych opiniI tych wszystkich znawców co nigdy takim autem nie jeżdzili, a piszą że taki silnik nadaje się tylko do "kosiarki". Ja jestem zadowolony i polecam to auto.
Dodane 10 miesięcy temu
4,0
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Najbardziej oszczędne autko jakim jeździłem. Liczyłem na niskie spalanie, ale nie aż tak. Oczywiście wszystko zależy od kultury jazdy - hamowanie silnikiem, odp. moment zmiany biegu, płynna jazda. Najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć na dłuższym dystansie to 3.1L. Oczywiście prędkość max 90km/h. Jadąc 110km/h spalanie w okolicy 4L. Zaskoczyło też spalanie w mieście. Jeżdżąc płynnie mam jakieś 4.5L, no chyba że jest naprawdę duży ruch i korki to wtedy nawet do 5.5L dobije. Jeździłem wcześniej VW 1.5TSI i na średnio teraz mam jakies 2.5L/100km oszczędności. Przy moich przebiegach to jest ponad 400zł oszczędności na miesiąc, a 5000zł w skali roku. Warto było zmienić.
Dodane ponad rok temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów