Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Przez długi czas nie brałem pod uwagę VW. Nudny, oklepany. Po zakupie jednak nie żałuję ani trochę i jest to doskonały wybór. Auto komfortem jazdy i wyposażeniem nie odstaje od klasy średniej. Jest świetnie wykończone. Nazywam to czymś na zasadzie "pół-premium". Ten samochód spowodował, że chyba nie rozważam już innych niż z grupy VAG. Stonowana stylistyka sprawia, że dobrze się starzeje i kilka razy słyszałem, że to po prostu elegancki pojazd (na ładnej feldze 17' i z ciemnymi szybami. Bezpośrednio zastanawiałem się nad Kia Ceed, ale różnica w jakości wykonania jest kolosalna na korzyść Golfa. Na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale polecam usiąść w środku. Golf jest zauważalnie mniejszy od Octavii, ale to nadal pojemne auto (mowa o wersji kombi). W środku bardzo funkcjonalny, wszystko przemyślane i pracuje z odpowiednią klasą. Siódemka po liftingu uznawana jest przez wielu za najbardziej dopracowany model Golfa. 1.4 TSI 150KM CZDA nie bierze grama oleju. Największy minus - manualna skrzynia biegów. Tu konkurencja bywa lepsza. Według mnie najlepsze auto w klasie jeśli chodzi o jakość wykończenia, subiektywne poczucie solidnośc, właściwości jezdne i uniwersalność (porównanie w użytkowaniu z Kia Ceed/Skoda Octavia).
4,8
~Romek81
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Jestem użytkownikiem samochodu od miesiąca i z wyboru jestem bardzo zadowolony. Przed zakupem rozważałem inne kompaktowe kombi Toyota Auris, Honde Civic, Ford Focusa, Opla Astre ale po jeździe próbnej wybrałem Golfa. To jest samochód o klasę wyżej niż konkurencja, chociaż jest też ok 10 tys droższy. Moim zdaniem warto dopłacić. Jazda, jakość wykonania, wyposażenie, wyciszenie odpowiada samochodom z segmentu premium.
3,9
~Pugilares
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Ogólnie bardzo fajny samochód, niestety wrażenie z jazdy jest zepsute przez źle działającą zmianę biegów (skrzynia manualna 6b).
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2019
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
W Warszawie przy normalnej jeździe (ale bez mulenia się) typowe zużycie benzyny to ok. 8,4 - na krótkich trasach (10 km). Po rozgrzaniu się silnika zużycie spada poniżej 8, a nawet 7 litrów (w mieście). Przy dynamiczniejszej jeździe 9, a nawet do 10. W zimie na krótkiej trasie (do 10 km) rekord to 12 litrów. Na trasie 250 km (korki, remonty, ale również odcinki gdzie można jechać szybciej - 180 km/h, a typowo 140 km/h) - 6,3 - 6.4. Na drodze się nie ślamazarzę, ale też nie jeżdżę z piskiem opon.
6,6
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Samochód bardzo oszczędny, a jak na swoją dynamikę wręcz bardzo bardzo oszczędny. Wrażliwy na korki, wtedy nawet ok. 11l. Szybko jednak spalanie stabilizuje się gdy wyjedziemy na dwupasmówkę w mieście. Autostrada 140-160km/h to 7,2-8l.
7,2
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Doskonały kompaktowy samochodzik. Wyposażenie, innowacyjne technologie, prowadzenie naprawdę godne uwagi w tym segmencie. Vw Golf VII generalnie jest drogim samochodem. Sadze ze zapłaciłem więcej około 10 tys zl więcej od konkurencji. Silnik elastyczny, zajebiście ekonomiczny, dynamiczny na taka pojemność. W trasie 110-130 km/h spalanie około 6.4 ltr. Vs poza miastem okolo 90km/h to 5.5 l. W miesicie - korki + zimy silnik nawet do 9 l. Szczerze polecam w tym segmencie
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting