Szukaj

Informacje o Volkswagen Jetta

Lata produkcji: 1979 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Sedan niższej klasy Å›redniej (segment C) produkowany od 1979 roku. Jeden z najlepiej sprzedajÄ…cych siÄ™ samochodów Volkswagena na Å›wiecie. Przez ponad 30 lat, powstaÅ‚o ponad 9,6 mln egzemplarzy auta. Nazwa Jetta pochodzi od sÅ‚owa „jetstream”, co oznacza silny prÄ…d powietrza. W Europie trzecia i czwarta generacja modelu byÅ‚y oferowane jako Vento i Bora (nazwy wiatrów). Razem z piÄ…tÄ…, przywrócono nazwÄ™ Jetta, która nieprzerwanie obowiÄ…zuje m. in. w USA, gdzie model jest od lat jednym z najpopularniejszych aut VW. Od 2011 roku oferowana jest szósta generacja Jetty.
czytaj więcej
Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Jetta

Liczba ocen: 552
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Oliwer
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.6 102KM 75kW
Samochód miałem 13lat i zrobiłem nim ponad 120 000 km. Sprzedałem go z wielkim bólem serca. Silnik może nie był królem dynamiki ale za to nadrabiał to bez awaryjnością. Samochód ogólnie był bezawaryjny jedyne co się zepsuło sonda lambda która kosztowała mnie z robocizną około 500 zł. Układ jezdny, trzymanie drogi było rewelacyjne samochód pewnie się prowadził. Jakość wykonania wnętrza była bardzo dobra nic nie skrzypiało ani nie trzeszczało. Jeżeli ktoś szuka bezawaryjnego samochodu za rozsądne pieniądze polecam.
Dodane ponad rok temu
4,8
~RD
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Opinia po 4 latach i przejechaniu 55tys km. średnie spalanie 5,7 l /100km. Trasa/miasto 50/50. Na rogach krajowych (80-100km/h) spalanie poniżej 5l a nawet kilkukrotnie w okolicach 4,2 l/100km. Autostrada 140-150km/h spalanie 7l/100km drogi ekspresowe 5,5 l/100km. Super oszczędne auto. Zero problemów. Autem podróżuję z rodziną (4 osoby) + zawsze bagaż. Serwis w ASO (dość drogi). Olej wymieniam co roku a nie jak wskazuje komputer co 2 lata lub 30tys km. Silnik pomimo małej pojemności bardzo żwawy (o wiele lepiej się zbiera niż w Astrze 150KM). Polecam. Auto bardzo niedoceniane.
Dodane 4 lata temu
4,8
~Daro999
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Rozumiem dlaczego amerykanie tak kochają Jette. Bo to Passat i Golf w jednym. Do zakupu Jetty, skłoniła mnie poprzednia generacja Jetty którą miałem 10 lat i nigdy mnie nie zawiodła. Szósta generacja po liftingu oferuje jednak o wiele więcej niż poprzednia. Jest większa, przez co mamy więcej miejsca w środku i wygląda bardziej dostojnie. Teraz większość ludzi myli ją z Passatem a nie z Golfem. Plastiki w środku są przyjemne, kierownica ma elegancką skórę, a fotele są bardzo wygodne (dużo punktów ustawień) i dobrze trzymają w zakrętach. Mam silnik 1.4 TSI 150 km ze skrzynią DSG, co sprawia że autem można jeździć bardzo dynamicznie i z umiarkowanym a nawet niskim spalaniem. Normalnie na co dzień pali ok 6 l ale da się zejść nawet poniżej 5l. Przez 10 tyś km auto nie wzięło setki oleju. Zawieszenie jest twarde, powiedziałbym że nawet półsportowe ale dobrze trzyma w zakrętach i prowadzi się pewnie nawet na dziurawej/krzywej drodze czy przy dużych podmuchach wiatru na autostradzie. Zapewnia jakiś tam minimalny komfort który dla przeciętniaków wystarcza w zupełności.
Dodane 5 lat temu

Raporty spalania Volkswagen Jetta

Liczba raportów: 558
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Jetta
5,7 – 12,4
l/100 km
4,9 – 7,8
l/100 km
8,0 – 12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
To auto to złoto. Spalanie wręcz kosmicznie małe. Podróż 100 km autostrada (140 km/h) + 50 drogi krajowe (90 km/h), komplet na pokładzie + bagaż 5.5 l/100 km. Na drogach krajowych mozna zejść poniżej 5l nawet do 4.1 l /100 km. Autostrada i prędkość 140 km/h skutkuje spalaniem około 6.5-7 l/100 km (w zależności od wiatru). Drogi ekspresowe 120 km/h dają 5,5 l/100km . Miasto to dość duże spalanie na poziomie 7-8 l/100 km . Auto bardzo czułe na wiatr, długość podróży i styl jazdy. Ja staram się stosowac zasady ecodriving. Silnik po przejechaniu 100 tys km nie bierze nadal oleju. Po zalaniu na max i przejechaniu 15 tys na bagnecie mam zawsze jedynie o jedną kreske mniej niż po wymianie.
Dodane 6 miesięcy temu
5,1
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
Zrobilem tym samochodem 60 tys. km i mam już przebieg ok. 305 tys. - jestem zachwycony. Pali jak złoto, dobrze się zbiera, spalanie małe, ksenon świeci super. Bez remontu silnika, bez wymiany sprzęgła, bez remontu skrzyni biegów. Tankować, serwis olejowy i jeździć. Jedynie tapicerka jest słabych materiałów i widać już zmęczenie. Generalnie super samochód w dobrych pieniądzach.
Dodane 1 miesiÄ…c temu
5,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
Bardzo praktyczne, komfortowe i oszczędne auto zarówno pod kątem zużycia paliwa, jak i cen części, Poza wymianami eksploatacyjnymi, bezawaryjne. Z DPF-em nie ma tematu, sam się czyści podczas jazdy i nieraz na postoju automatycznie. O precyzji prowadzenia i bezpieczeństwie w każdych warunkach nawet się nie rozpisuje..To po prostu Golf, tylko żę z duużym bagażnikiem. Idealny zarówno do miasta jak na b.dalekie trasy.
Dodane 9 miesięcy temu

Usterki Volkswagen Jetta

Liczba wpisów: 28
Wadliwy łańcuch rozrządu
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 1.2 TSI 105KM 77kW od 2011
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 85 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 3
Podczas uruchamiania zimnego silnika przy przebiegu poniżej 100 tys.km. słychać było klekot łańcucha rozrządu. Po wymianie kompletu rozrządu przez mechanika terkotanie łańcucha nie ustąpiło. Coś źle ustawił, bo ewidentnie napinacz sobie nie radził. Pojechałem z reklamacją, gość rozłożył ręce. Problem rozwiązało ASO. Zapłaciłem dwa razy za rozrząd ale działa bez zarzutu. Prawdopodobnie istnieje wada łańcucha rozrządu, który się wyciąga a napinacz słabej jakości nie radzi sobie, więc trzeba wymieniać rozrząd jak w przypadku paska.
Dodane 4 lata temu
1 komentarz
Pracuje nierówno (nie na wszystkich garach) jak zimny-zimno około - 10 stopni
  • Volkswagen Jetta II 1.8 KAT 90KM 66kW 1987-1992
  • silnik
Uruchamia , lecz po chwili zaczyna pracować na nie wszystkich cylindrach , czuć paliwo w spalinach , lekko przybywa oleju po dłuższej takiej pracy , szarpie silnikiem . Objawy występują najczęściej jak temp. na zew. wynosi około -8, -10 stopni lub mniej , w południe jak postała na słońcu odpaliła normalnie na wszystkich garach. Wymieniłem wszystkie czujniki te przy króćcu na głowicy zwłaszcza ten niebieski, oraz kopułkę rozdzielacza , palec jest ok. Poradźcie coś , może to sonda lambda. Myślę jeszcze wymienić świece zapłonowe czy to coś da . Miał ktoś takie kłopoty , proszę odpiszcie . Pozdrawiam
Dodane 12 lat temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
nierówna praca silnika na zimnym silniku
  • Volkswagen Jetta II 1.8 KAT 90KM 66kW 1987-1992
  • silnik
Uruchomiłem auto ,zaczeła nierówno pracować tj. nie na wszystkich cylindrach , po około 10minut objawy ustąpiły .Jak już pisałem w dzienniku pokładowym diadnozowałem tą usterkę rok temu i pomogła wymiana jednego z trzech czujników temp.cieczy chłodzącej . Być może są również inne przyczyny takich usterek . Podczas problemów w zeszłym roku mechanik przybywanie oleju w silniku określił spływaniem nadmiaru paliwa do miski na zimnym silniku - silnik wtedy się zalewał i czuć było benzyne w spalinach Uszkodzony czujnik , podający sygnał do modułu sterujący wtryskiem paliwa skutkujący zbyt dużą dawką paliwa . DIAGNOSTYKA VAG nie wykazała usterki , dopiero wymiana w/w czujnika pomogła
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 13
5,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min....
Dodane 5 lat temu
4,5
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Na razie jestem świeżym użytkownikiem auta z LPG. Doradca firmy BLOKMAN zaproponował dedykowaną do silnika instalację firmy BRC SDI 2. Jakość montażu wraz z estetyką na bardzo wysokim poziomie. Cena bardzo konkurencyjna, choć ta instalacja do tanich nie należy ... :-) Pierwsze odczucia bardzo pozytywne - przełączanie na gaz niezauważalne, brak spadku mocy - nie widzę różnicy...
Dodane 6 lat temu
3,0
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.6 102KM 75kW
homologacja: Z.U.P."AUTO-GAZ"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Jazda samochodem bardzo oszczędna, mam butle 50 litrową w kole wchodzą zazwyczaj 41 - 43 litry gazu, tankuje na sprawdzonej stacji gdzie gaz kosztuje tylko 2zł. Samochód w mieście pali do 10 litrów, zazwyczaj przejeżdżam do 440 km. W trasie lecąc 140/150 km/h również pali 10 litrów.
Dodane 6 lat temu
Volkswagen Jetta

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów