Szukaj

Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW 2014-2017

Informacje o Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowej wersji 1.2 TSI 105KM trochÄ™ brakuje werwy ale już wiÄ™kszy 1.4 TSi 125KM ma niezłą elastyczność i radzi sobie nawet z zaÅ‚adowanym autem. Z kolei wersja wzmocniona do 150KM dorzuca jeszcze garść emocji. JeÅ›li dużo podróżujesz poza miastem, to diesel bÄ™dzie ciekawÄ… ofertÄ…. 2.0 TDI 110KM to raczej propozycja dla handlowców, ale wersja 150-konna jeździ Å›wietnie, a przy delikatnym traktowaniu maÅ‚o pali.

Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Willi
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Bardzo fajne auto, dobrze wyciszone, pojemny bagażnik, silnik zrywny i mało pali jak na te gabaryty. Podróżuje dość dużo po drogach ekspresowych i autostradach i jak na razie nie mam większych uwag do samochodu. W mieście tez spełnia oczekiwania moje i rodziny pojemny bagażnik na zakupy i do przewozu bagaży pomaga w codziennym użytkowaniu. Zawieszenie akceptowalne dobrze wybiera nierówności nie dobija. Rodzina jak do tej pory zadowolona.
Dodane 6 lat temu
4,8
~arutkowski1975
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
super auto szkoda że nie ma kolejnej generacji na rynek europejski silnik 1,4 tsi 125km jak dla mnie rewelacja auto super przyśpiesza i pali tyle co diesel przejechałem do tej pory 6tys km srednie spalanie to 6litrów PB98
Dodane 7 lat temu
4,8
~ArturArtur
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Rewelacyjny samochód. Pięknie się prezentuje, mocny silnik przy niskim spalaniu. Minimalne średnie spalanie w jezdzie mieszanej 20%miasto 80%trasa przy predkości 80-90 4.8l/100, prędkość 140 na autostradzie 6.2l/100 z wypchanym bagażnikiem. Z usterek to patrz dział poważne usterki. Z checia kupił bym taki sam model lecz zakończyli produkcje :-( a modelu 7 na rynek europejski nie bedzie bo produkcja jest w Meksyku i tylko rynek Amerykański a szkoda.
Dodane 7 lat temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW 2014-2017
5,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Dobry silnik do Jetty. To zupełnie inna konstrukcja niż poprzednie 1.4 TSI. Tym razem rozrząd mamy na pasku. Jak na razie auto przejechało 85 tys. km i żadnych problemów. Spalanie oceniam na doskonałe biorąc pod uwagę gabaryty auta. Zapewne dużo pomaga tu dobra aerodynamika. Ale na trasie z Warszawy do Mikołajek w obie strony - jadąc po części drogami ekspresowymi i drogami krajowymi udało mi się osiągnąć średnie spalanie 4,6 l (z włączoną klimatyzacją). Na prawdę ciężko jest przekroczyć 8 litrów. Moment obrotowy jest dostępny w szerokim zakresie i nisko jak w silniku diesla, więc nie ma potrzeby nadmiernego kręcenia silnika na obroty.
Dodane 7 lat temu
5,6
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Serwis przy tak nowym samochodzie to na razie zero złotych i zero minut zmarnowanych. Spalanie póki co zadowalające. nie trzeba wierzyć komputerowi, który wskazuje, że nawet przez te parę zimowych tygodni zużycie paliwa nie przekracza 6,3 l przy jeździe głównie (90%) po małym mieście. W realu jest gdzieś między 7,5 a 8,5 litra na odcinkach koło 8 do 10 km. Wystarczy wyjechać na trasę i już jest lepiej. Jak do tej pory najniższe spalanie na odcinku 70 km z jedną osoba na pokładzie wyszło na poziomie 4,1 l, przy prędkości do 110 km miejscami.
Dodane 8 lat temu
5,7
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Warunki sprzedaży całkiem ciekawe. Zużycie paliwa nawet przy dużych prędkościach na autostradzie zachęcające, choć na razie trudno mówić o prawdziwej jeździe autostradowej bo przy obecnym przebiegu staram się unikać szarżowania. Poza paliwem przy 3000 km trudno mówić o kosztach.
Dodane 9 lat temu

Usterki Volkswagen Jetta VI

Liczba wpisów: 6
Wadliwy łańcuch rozrządu
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 1.2 TSI 105KM 77kW od 2011
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 85 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 3
Podczas uruchamiania zimnego silnika przy przebiegu poniżej 100 tys.km. słychać było klekot łańcucha rozrządu. Po wymianie kompletu rozrządu przez mechanika terkotanie łańcucha nie ustąpiło. Coś źle ustawił, bo ewidentnie napinacz sobie nie radził. Pojechałem z reklamacją, gość rozłożył ręce. Problem rozwiązało ASO. Zapłaciłem dwa razy za rozrząd ale działa bez zarzutu. Prawdopodobnie istnieje wada łańcucha rozrządu, który się wyciąga a napinacz słabej jakości nie radzi sobie, więc trzeba wymieniać rozrząd jak w przypadku paska.
Dodane 4 lata temu
1 komentarz
Cykanie w podwoziu na wolnych obrotach
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 1.2 TSI 105KM 77kW od 2011
  • inne
  • 10 tys. km
Na tzw. "luzie" słychać było cykanie, jakby coś wprowadzone w drgania. W ASO rozłożyli ręce i powiedzieli, że to typowa praca tego silnika. Okazało się, że to luźne przewody paliwowe przechodzące w pustym kanale.
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Tylne drzwi
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 2.0 TSI 200KM 147kW 2011-2013
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Tylne drzwi za kierowcą nie zamykają się, wymieniałem zamek, ale po kilku miesięcy problem wrócił
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów