Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-2000

Lata produkcji: 1996 - 2000
Segment: Klasa średnia
Wprowadzona na rynek europejski w 1996 roku (dwa lata później w Ameryce Północnej), piąta generacja Volkswagena Passata oznaczona była symbolem B5. W rodzinie Passatów, właśnie ta generacja udała się najbardziej i była najchętniej nabywana. Auto powstało na tej samej płycie podłogowej co Audi A4. Technicznie Volkswagen Passat B5 był autentycznym przełomem w wieloletnich dziejach modelu. Był laureatem szeregu nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód według między innymi „What Car?”, „Auto Express” oraz magazynu „Top Gear”; trzecie miejsce w plebiscycie na Samochód Roku 1997). Auto przeszło gruntowną modernizację w 2000 roku. Produkcję Passata B5 zakończono w roku 2005.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110 KM 81 kW

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(81%) NIE(19%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Koszty utrzymania + Skrzynia biegów
WADY - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1782
Koszt ogólny 16,97 PLN
ON25.17 PLN
Wydatki serwisowe 11,28 PLN Pozostałe wydatki 9,68 PLN

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-2000

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Produkowany od 1996 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4150 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Autorentgen Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 161

Koło dwumasowe i pompa paliwa.

dodał: ~Kwiacior, 8 lat temu
Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po...

Odpalanie auta.

dodał: ~LIDER, 8 lat temu
Witam!!! raffi_77 panie tez tu zagladaja:)maz sie uparl na tego passka,jakby co najmniej On nim jezdzil.Wsiadam do tego cacka,wkladam kluczyk i po paru sekundach autko pali.Ale nie jest tak zawsze rozowo,nieraz jak mu cos odwali to mam ochote kierownice pogryzc.Wsiadam wkladam kluczyk do stacyjki,zapalaja sie pieknie wszystkie kontrolki,swiece zarowe sie nagrzewaja no i wciskam kluczyk do konca zeby odpalic auto a tu klapa,zero reakcji jakby prad nie dochodzil.Co moze byc przyczyna....

Centralny zamek - otwieranie szyb.

dodał: ~ffguijhhoi, 9 lat temu
Raz mialem przygode z szybami, wszystkie opuscily sie w dól i nie chca sie podniesc no i do tego nic nie reaguje na pilota... Co sie moglo stac? czyzby jakis przekaznik jest walniety czy co? A moze cos z programem? Pomózcie.

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B5 Sedan
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Passat B5 Sedan