Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Klasa średnia
Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr/min
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4Motion
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW 2012-2014
7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,6
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Wysokie spalanie w mieście (12 - 12,5 l/100km), oraz na autostradzie przy prędkości ok 150 km/godzinę bierze 9 - 9,5 l/100km. Przy spokojnej jeździe z pedkością ok 110 km/godzinę mozna zejść do 7,8 l/100km - ale dosłownie jadąc jak dziadek bez przyspieszeń i jednostajnej prędkości. Byłem w 2 serwisach i powiedzieli mi że tak ma spalać. Nawet VW Polska odpowiedział mi, że nie wyregulują tego, bo "zależy od jazdy". Na zarzut, że w katalogu podają: cykl miejski 7,0 l a poza miejski 5,3 l/100 km!!!! odpowiedzieli że to jest spalanie wg norm bla bla bla i zalezy od mojej jazdy. Generalnie Nie polecam tego auta dla osób, które muszą uważać na spalanie - auto ciągnie paliwo jak smok! A wartości katalogowe to bzdura. Gdyby sądy działały sprawniej podałbym bym ich o oszustwo, ale nie będę się z systemem męczył.
7,3
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
W porównaniu do zwykłego Passata kombi auto jest odczuwalnie wolniejsze, DSG pracuje jakby bardziej ospale. Niestety spalanie również jest trochę większe. Zwiększony prześwit i 4x4 jednak przy leśnych duktach, sniegu itd jest niezastąpione. Spalanie w Warszawie przy spokojnej jeździe poza godzinami szczytu około 8,5. Korki, wyścigi ponad 10. W trasie przy prędkościach około 100 5-5,5. Prędkości autostradowe powdują bardzo szybko wzrost spalania. Maksymalne spalanie Niemcy 200-220 około 15.
6,3
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
nie wiedziałem, że dsg trzeba wymieniać olej co 60 kkm + w sprzęgle to koszt ok 1000 dodatkowo. za przegląd przy 60kkm z wymianą klocków zapłaciłem 3200zł :/ i to w radomiu bo w wawie 4000 chcieli. mam go miesiąc węc póki co poza tym przeglądem nic. Spalanie średnio 7,5 - wiadomo, że mogłoby byś lepiej ale jak na stałe 4x4 i 1700 kg jest ok
1 błąd: 10087 - Czujnik neutralnego położenia skrzyni biegów P15A1 00 [044] - niewiarygodny sygnał, 2 błąd: 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [175] - usterka MIL
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Święci się kontrolka CHECK ENGINE + mruga kontrolka PODGRZEWANIA ŚWIEC ŻAROWYCH, silnik w Passat B7 pracuje w trybie awaryjnym czyli kręci tylko do 3000 obrotów oraz ograniczona moc. EGR już od roku zgłaszał co jakiś czas blokadę przepustnicy aż wreszcie padł. Odnośnie Czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów - w skrzyniach manualnych jest to powiązane z systemem Start-Stop,chociaż jest osiągnięta temperatura oleju, płynu chłodniczego i powietrza wewnątrz samochodu to nie gaśnie silnik na postoju przed światłami, czasami wyskakuje na wyświetlaczu komunikat BŁĄD SYSTEMU START-STOP. Do wymiany EGR (1200zł. OEM)+ Czujnik Neutralnego Położenia Skrzyni Biegów (150zł. OEM) + koszty robocizny (5-6 godzin na wymianę EGR - trzeba ściągać belkę).
1 komentarz
Odpala na 3 sekundy i gasnie
  • Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 290 tys. km
Problem jest taki że pasek odpala i po 3 sekundach gaśnie i potem jest głuchy jak pień. Diagnozowałem go na wiele sposobów i stały błąd to P160300 (sporadyczny zanik napięcia sterownika silnika). Już dałem się wkręcić w wymianę pompki paliwa w zbiorniku(600 pln lezy se teraz na półce). Błąd wydaje mi się prosty ale może ktoś miał podobny i poradził sobie z nim. Dodam że rano samochód odpala i działa bez zarzutu , ale jak się już rozgrzeje to łapie takie zawiechy po zatrzymaniu. Wysiadam odpinam mase na kilka sekund i jadę dalej ale to nie lekarstwo. Miałem już rady żeby zrobić soft oprogramowania lub wysłać sterownik silnika do naprawy. póki co dałem dodatkową mase do silnika i pójdę w kierunku czujnika temperatury. Jeżeli nie będzie poprawy niestety wysyłam sterownik.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Kontrolka świateł
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 280 tys. km
Podczas jazdy zapala się kontrolka świateł czasem się wyłącza czasem włącza i tak na okrągło. Czujnik poziomowania świateł został dwukrotnie wymieniony jednak na nic się to zdało. Po podłączeniu tester diagnostyczny v-scan pojawia się błąd nr 5279761. Usuwam ten błąd lecz po chwili wyskakuje on ponownie. Co może być przyczyną?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volkswagen Passat B7 Alltrack