Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Honda CR-V III 2.0 i-VTEC 150KM 2006-2010 - Oceń swoje auto

Podsumowanie 96 ocen tego auta

Oceny Honda CR-V III 2.0 i-VTEC 150KM 2006-2010

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,26
2% lepiej niż w segmencie Małe SUVy (4,15)

Całokształt

Całokształt

4,29

Mechanika

Silnik

4,16

Skrzynia biegów

4,25

Układ jezdny

4,48

Komfort

Widoczność

4,22

Ergonomia

4,31

Wentylacja i ogrzewanie

4,45

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,65

Wyciszenie

4,08

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,81

Stosunek jakość/cena

3,92

Niezawodność

Drobne usterki

4,40

Poważne usterki

4,38

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
76%
24%
NIE
na podstawie 89 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Układ hamulcowy

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 96 ocen

sortuj komentarze od
4,77
dodano 22.03.2011 02:35:09 przez

Bardzo fajne auto. Mimo wydanych 115 tys PLN(po rabacie) nie zaluje zakupu. Auto kupilem jesienia i czekalem z niecierpliwoscia na zime. Mieszkam na obrzezach Wroclawia, gdzie drogi nie sa zbyt czesto odsniezane. Honda spelnila moje oczekiwania. Naped na 4 kola zdal egzamin. Jezdzi sie bezpiecznie i zdecydowanie szybciej niz inni. Nie martwie sie juz, gdy widze padajacy snieg. Poprzednim autem kilka razy zakopalem sie na drodze wyjazdowej i trzeba bylo szuflowac. Teraz nie mam juz takich problemow. W miescie tez daje rade. Na osniezonych skrzyzowaniach ruszam bez problemu i zostawiam wszyskie jednonapedowki daleko wtyle. To mile uczucie, gdy dodajesz gazu i jedziesz, a o tym, ze pracuje tylny naped informuje cie kontolka na desce rozdzielczej. W kabinie jest cicho. Dopiero powyzej 4000 obr robi sie glosniej. Jak trzeba auto potrafi szybko przyspieszyc. Przy tym wszystkim spalanie nie jest duze, jak na dwu-litrowy silnik i mase auta. Trasa Wroclaw-Szczecin (430 km)przejechan w niecale 4,5 godziny (w tym pol godziny przez Wroclaw), a spalanie 8,7 litra. W miescie auto spala niecale 10 litrow na 100 km. Tygodniowo przejezdzam po Wroclawiu 500 km i tankuje 47 - 48 litrow paliwa. Widocznosc bardzo dobra. Siedzi sie wysoko, wiec widac wiecej. Pozycja za kierownica bardzo dobra. Genialnie umieszczony lewarek zmiany biegow i do tego wygodny podlokietnik. Fajna wielofunkcyjna skorzana kirownica. Mam wersje Elegance Lifestyle, ktora jest dosc bogato wyposazona. Jest kilka fajnych gadzetow takich jak skora i alkantara, subwoofer, przyciemnione szyby, 18 calowe kola, ksenowy oraz czujniki parkowani przod i tyl. Lista wyposazenia jest dluga. Plastki po facelifcie sa ladne i dosc przyjemne w dotyku. Mejsca w srodku sporo. Bagaznik ma ponad 500 litrow, wiec tez jest ok. Wywalilem tylko ta dodatkowa polke. Strasznie mnie wpieniala, przy zaladunku. Przejeczalem dopiero 10000 km, ale mam nadzieje, ze auto bedzie sie tak samo dobrze sprawowac jak moja poprzedna Honda (190 tys km bez problemow). Przed zakupem testowalem wiele aut. Honda wygrala bo ma najmniej wad. Wolalbym wiekszy silnik benzynowy, ale takiego nie ma, no chyba ze zakupi sie auto z USA. Niekupilem wersji z automatem, bo za dlugo trzeba bylo na nia czekac. Najwazniejsze, ze auto mi sie podoba, a to ze znajmi tez sa nim zachwyceni, potwierdza tylko moja opinie.

więcej »
4,15
dodano 16.04.2009 15:42:18 przez

PLASTIKI!!! T R A G E D I A!!! Progi porysowane po 2 miesiącach delikatnego użytkowania: Firma - dom - zakupy (ponad 1000KM). Porysowany próg z bagażnika. Nie mam pojęcia od czego.. od reklamówek z Auchana? Jak ktoś ma dziecko i chce zabrać wózek do bagażnika i mieć uszanowany samochód to crv na pewno nie jest dla niego!! NAWET OD ODPINANIA PASÓW (klamra) rysują się plastiki na słupkach. Czy to normalne, ze w samochodzie za 130 tyś dzieją się takie rzeczy!!?? Ja uważam, że to niedopuszczalne. Tego typu usterki nie pojawiają się często nawet w samochodach po 40 tyś zł. 10-cio letnie samochody maja mniej rys we wnętrzu niż ta honda po 5 miesiącach delikatnej jazdy!!! !!! !!!! Nie chce mi się wierzyć, że w Niemczech czy na zachodzie również sprzedają ten samochód z takimi tandetnymi plastikami. Wśród znajomych są jeszcze 2 CRV i jest to samo !! Rysys na plastkikach to może nie taki najważniejszy element dlatego ocenie całokształt bardzo"dobrze". Ale wole nie myśleć jak ten samochod bedzie wyglądał w srodku za 3 lata albo potem za 6 lat.. Chyba bede jeździć nim w kombinezonie z zamaskowanymi zamkami, guzikami i w rekawiczkach zeby przypadkiem nie przyhaczyć gdzieś. Kupie nastepną generacje jak bedzie wykończona tak jak nowy Accord !! !! !!

więcej »
4,77
dodano 15.10.2012 23:24:56 przez

Wyboru dokonywałem bardzo świadomie. W 2008 roku żaden inny producent SUVów, poza Nissanem (ale wyłącznie do diesla), poza klasą premium nie oferował pięciobiegowej, automatycznej skrzyni biegów do SUV-a. RAV-4 -4AT, Subaru- 4AT i to zubożone 4x4, Mazda w ogóle nie oferowała automatu do CX-7, Mitsubishi- brak automatu. Koreańczycy także nie oferowali nic ponad skrzynie czterobiegowe. Toyota nie dawała nawet ksenonowych reflektorów do topowej wersji. Europejscy producenci w zasadzie pomijali ten segment ucząc się go (Tiguan chyba dopiero pojawiał się w sprzedaży, oferując dużo mniejsze wnętrze za dużo większe pieniądze). Pewnie dzisiaj wziąłbym pod uwagę Chevroleta, ale ówcześnie nie miałem pewności względem tej marki.

więcej »
4,00
dodano 24.03.2010 13:32:11 przez

W zasadzie pomijając pewne wady opisane w poszczególnych kategoriach, to jest dobrze. Mam jeszcze uwagę dotyczącą przeniesienia napędu. Wyborem/filozofią firmy jest stały napęd na przednie koła, podczas gdy napęd na tylne koła jest dołączany przez automat, bez udziału i możliwości najmniejszego wpływu ze strony kierowcy. Dodatkowo dochodzi do dławienia mocy silnika. Tymczasem, nawet traktując auto jako miejsko-drogowe, biorąc pod uwagę doświadczenia z ostatniej zimy, to jednak brakuje możliwości włączenia, choćby na chwilę, napędu 4x4 przez kierowcę. Ułatwiłoby ruszanie na śliskich drogach. Potem automat może działać samodzielnie.

więcej »
4,54
dodano 29.09.2012 22:38:32 przez

Z samochodu jestem zadowolony.Pewne rozwiązania są lepsze inne trochę mniej porównując do poprzedniego samochodu citroena C5. Trochę twardy ale chyba każdy samochód będzie twardy w porównaniu do hydropneumatycznego zawieszenia w C5.Ale jeśli o C5 to tyle z pozytywów. Honda CRV spełnia moje oczekiwania , dobrze się prowadzi, czujniki cofania bardzo się przydają.Moc silnika jest dla mnie wystarczająca wiadomo to nie wyścigówka.Ogólnie jestem zadowolony i mam nadzieje będzie tak nadal.Wysokie zawieszenie pozwala pokonywać wysokie nierówności bez obawy o uszkodzenie podwozia.Dokupiłem progi aby dzieciom łatwiej się wsiadało.

więcej »
4,62
dodano 03.10.2009 03:30:42 przez

CRV wybrałem po przymiarkach do RAV4,Kugi, Outlandera, Grand Vitary. Wybrałem CRV Elegance 2l benzyna. Wybór był raczej dobry - potrzebuje auta uniwersalnego - miasto, trasa, wieś, czasami śnieg i góry. Sprawdzałem takie warunki - CRV zachowuje się bardzo dobrze, zapewniając dość przyzwoity komfort. Przydałby się trochę mocniejszy silnik. Podoba mi się design wewnątrz (poza rączką w drzwiach z kołowa podstawą, nawiązujaca chyba do głośnika).Zewnątrz też OK . choć linia tylnych szyb może być dyskusyjna. Wybór CRV miałem ułatwiony po 2 letnim uzytkowaniu nowej HONDY Civic Sport.

więcej »
4,46
dodano 19.09.2013 16:29:19 przez

Jak dla mnie doskonale, idealne dla roddziny 2+2 chociaz 3 osoba sie zmiesci, duzy bagaznik, auko na kazda wyprawe, w lekki teren, na narty w zimie, wygodny na trasie, portfela nie rujnuje. Ktos narzekal na plastiki ze sa twarde, moim zdaniem to nie minus, jezdzilem autami z miekkimi plastikami i wszystkie skrzypialy, a to moj 3 samochod z twardymi plastikami i zaden z nich nie skrzypiał, i jakos nie rysuja mi sie od reklamowek z auchana. Niezawodny silnik (brak turbo, dwusprzegla itp.), lancuszek rorzadu, 6 bieg - moim zdaniem czego chciec wiecej.

więcej »
3,69
dodano 25.01.2009 18:09:21 przez

moja czwarta i chyba ostania honda ( 1976 CVCC, 1987 Accord,1995 Civic ) samochód jest składany w Anglii i to można odczuć na każdym kroku- źle spasowane tylne drzwi, ostre krawędzie plastikowych elementów wnętrza,itp. Silnik, układ jezdny i skrzynia biegów na plusie - minusy to brak wyboru koloru tapicerki ( czarna), twarde i łatwo rysujące plastikowe elementy wnętrza, bardzo trudna w odkurzaniu wykładzina, niepełne przednie błotniki (woda i brud z drogi dostają się do komory silnika )

więcej »
3,62
dodano 03.05.2011 07:49:25 przez

Samochód moim zdaniem trzeba rozpatrywać w 2 kategoriach. Po pierwsze fajne, przestrzenne, wygodne i dość dobrze poskładane nadwozie oraz tragiczny, słaby i paliwożerny układ napędowy w wersji benzynowej. Samochód jest autem na zakupy stąd 3 lata i 35000 km. W tej roli się sprawdza doskonale. Jednak popełniliśmy w tym roku wyjazd rodzinny Hondą po Italii i była to prawdziwa mordęga ze względu na silnik. Spaliliśmy morze benzyny a pod górki niestety skutery nas wyprzedzały.

więcej »
4,31
dodano 24.01.2007 19:24:12 przez

Do najtańszych nie należy....kosztuje na dzień dobry swoje.... poza tym ubezpieczenie no i paliwo.... ale nie ma nic za darmo.... Jak chcesz jeździć małym czołgiem, to musisz pogodzić się z wydatkami..... Ja szukałem dla siebie samochodu cały okrągły rok..... wśród używanych, jak i nowych.... Honda CRV dla mnie osobiście wydała się najlepszym rozsądnym zakupem. Wśród używanych, wiele oglądałem, nie ma co wybrać.....albo bity, albo nakręcone setki tysięcy km..... uwierzcie mi...

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Jimny Comfort FL

Demonstracyjny Suzuki Jimny Comfort FL

Rocznik: 2013. Przebieg: 1 188 km. Silnik: 1.3 85KM, benzynowy.

Cena: 64 900  ►  53 500 zł

Zyskujesz 11 400 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium

Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.

Cena: 88 190  ►  75 900 zł

Zyskujesz 12 290 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda CR-V, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Honda CR-V

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Honda CR-V

Honda CR-V 2.2 i-DTEC - wszechstronnie utalentowana
Honda CR-V 2.2 i-DTEC - wszechstronnie utalentowana Crossovery i SUV-y cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Trend szybko nie ulegnie zmianie, gdyż producenci pseudoterenówek wsłuchują się w sygnały docierające z rynku i dopasowują samochody do potrzeb klientów. Świetnym przykładem ewolucji jest Honda CR-V.

Honda CR-V - zobacz filmy

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 120 KM 2x4 - acceleration 0-100 km/h
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 120 KM 2x4 - acceleration 0-100 km/h Mierzymy przyspieszenie Hondy CR-V 1.6 i-DTEC 120 KM za pomocą Driftboxa.
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 120 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 120 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl Interesująca stylistyka, wysoka funkcjonalność, oszczędność za cenę osiągów i niezbyt intuicyjna elektronika - tak w wielkim skrócie można opisać Hondę CR-V. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszamy do oglądania.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 270
Honda CR-V III 2.0 i-VTEC 150KM 2006-2010 96

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum