Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 3 E36 Touring

Lata produkcji: 1994 - 1999
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1990-2000. Nazwano ją E36. Auto było większe i masywniejsze od swojego poprzednika, jego kształty przyrównywano do delfina („Dolphin shape”). Samochód wyróżniał się nienagannie elegancką sylwetką oraz sportowym charakterem. Model okazał się ogromnym sukcesem, do dziś przez wielu uważany jest za najbardziej udany w rodzinie Serii 3 (dzięki niemu Seria 3 na dobre podbiła również Amerykę Północną).
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Oceny BMW Seria 3 E36 Touring

Ogólna ocena
4,27
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(95%) NIE(5%)
ZALETY + Układ jezdny + Skrzynia biegów + Ergonomia
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

Dawid
BMW Seria 3 E36 Touring
320 i 150KM 110kW (1994-1999) 4,31
BMW E36 to auto które się kocha albo nie nawidzi, ogólnie marke BMW się kocha albo nie nawidzi, ja tą markę zarówno kocham jak i nie nawidzę, kocham za to że trudno znaleść nawet w dzisiejszych czasach auto do którego wsiadając sam do siebie się uśmiechasz mimo tego że wiesz że czasem kaprysi (układ chłodzenia ale o tym później) Lata 90te to były najlepsze lata dla BMW - najlepiej wykonane wnętrza, obecnie BMW nie robi już tak zaprojektowanego...
dodano 2 lata temu przez Dawid
STR8
BMW Seria 3 E36 Touring
323 i 170KM 125kW (1994-1999) 4,77
Ważna rzeczą jest dobry i bezawaryjny silnik który zasługuje na + , ogólnie benzyniaki BMW są nie do zdarcia , pochwale też bardzo precyzyjny układ jezdny oraz skrzynie biegów , auto doskonale trzyma się drogi , biegi wchodzą jak po maśle , w środku mam wszystko obszyte skóra więc nie narzekam , wemtylacja i ogrzewanie a więc nawiew chodzi super , ogrzewanie jest świetne , w zimie p[o odpaleniu auta po ok.2-3 min mam w aucie cieplutko , so do...
dodano 7 lat temu przez STR8
slaw
BMW Seria 3 E36 Touring
318 tds 90KM 66kW (1994-1999) 4,54
samochód nadaje się na długie trasy pokonywane ze spokojem (do 130 km/h) mało wtedy pali, prowadzi sie super (mimo że nie jest najnowszy to żadnych stuków w zawieszeniu itp.a zawieszenie nie jest nowe)czesto trzeba zmieniać olej silnika co 7500 km w moim przypadku to prawie 3 razy w roku, drogi serwis jeśli chodzi o inspekcje oleju-lepiej kupić kasownik insp.oleju i zrobić to samemu (ok 100z ł)a podobno serwisy bmw są zobowiazane do kasowania...
dodano 10 lat temu przez slaw

Dane techniczne BMW Seria 3 E36 Touring

Podstawowe parametry BMW Seria 3 E36 Touring
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne BMW Seria 3 E36 Touring
Długość 4433 mm
Szerokość 1698 mm
Wysokość 1391 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wymiary bagażnika BMW Seria 3 E36 Touring
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 810 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 370 l
Szkic techniczny BMW Seria 3 E36 Touring

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 3 E36 Touring
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1609
Koszt ogólny 27,97 PLN
LPG23.21 PLN
ON8 PLN
PB48.18 PLN
Wydatki serwisowe 11,77 PLN Pozostałe wydatki 15,97 PLN

Autodiagnoza BMW Seria 3 E36

Liczba wpisów: 109
Zero reakcji rozrusznika
dodał: stuffy, 4 lata temu
Mam a właściwie miałem pewien problem z rozrusznikiem? No właśnie nie wiem czy to o rozrusznik może chodzić. Przy odpalaniu auta kilka razy zdarzyło mi się że nie było żadnej reakcji, kompletna cisza, kilka razy próbuję zapalić i nic. Czasem poczekam chwilę i zapali, a czasem pod maską coś popukam postukam, albo poruszam biegami i zapali bez problemu, stało mi się tak kilka razy ale teraz od tygodnia ani razu a dziennie zapalam auto po kilka razy i teraz na razie problem nie występuje. Ale dręczy mnie co to może/mogło być, bo może wyniknąć taka sytuacja że w ogóle nie uda mi się zapalić i...
Dymienie na czarno
dodał: adambmw, 2 lata temu
witam mam problem! nie moglem ustawić godzin na wyświetlaczu później się okazało ze jest wyciagniety bezpiecznik od zlacza komputera jeśli dobrze pamiętam to był to 36 po wlozeniu godziny się nie kasowaly tylko zaczol strasznie dymic na czarno wysiaglem ten bezpiecznik i jak by nigdy nic zero dymka! może ma ktoś jakiś pomysl co może być przyczyna czy bez tego biezpiecznika nic się nie będzie robic w przyszłości? proszę o pomoc
Kontrolka poduszki powietrznej.
dodał: krzysiekgorny, 4 lata temu
W trakcie jazdy zapala się kontrolka poduszki powietrznej; pali się od kilku sekund do kilkunastu minut, gaśnie po czym po jakimś czasie znowu się zapala; tak cały czas podczas jazdy

Publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

BMW Seria 3 E36 Touring