Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 3.0 335d 313KM 230kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Klasa średnia
Wbrew pozorom nawet najsłabszy, 136-konny silnik benzynowy generuje dość dobre osiągi. Moc nie jest oszołamiająca, ale wystarcza podczas codziennej eksploatacji. Jeśli szukacie lepszych wrażeń za kierownicą, to warto sięgnąć po motor 170- lub 184-konny. Te jednostki chętnie wchodzą na obroty i żwawo napędzają samochód. Mocniejsze wersje to już oferta dla koneserów sportowego smaku. A co z dieslami? Najsłabszy ma 116KM. Taka moc robiła wrażenie w latach 80’, dlatego w tej Serii 3 rozczarowuje. Dobrym minimum jest wariant 143-konny, a optymalne silniki mają 163 i 184KM. Z większą lekkością napędzają samochód.
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 3.0 335d 313KM 230kW 2013-2015

Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 313 KM (230 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 630 Nm przy 1500-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 24
Średnica cylindra × skok tłoka
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 3.0 335d 313KM 230kW 2013-2015

Liczba ocen: 2
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Brak poważnych usterek

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,6
~Marcin
Touring 3.0 335d 313KM 230kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
To mój pierwszy rok od kiedy mam to auto. Jeżdząc wczesniej E46 potem E90 takze z 3.0 D uważam że 2 najwazniejsze aspekty zostały popsute. Nadal zastanawiam sie czy to jeszcze BMW? E90 dawało mi przyjemnośc z jazdy kazdego dnia, kazde rondo czy ostry łuk to było to czego oczekiwałem. Tutaj kierownica chodzi tak lekko ze w zasadzie do 100km/h nie czyujesz zakretów. Nie wiesz co się dzieje z twoimi oponami. Jeżeli ktoś kiedykolwiek grał na kierownicy z forcefidbackiem to zrozumie, bo do tego mozna to porównac. Brak informacji przenoszynych na kierownice z drogi. Przez to dla mnie auto nie jest juz jak poprzednie bmw. Drugim bardzo dużym downgardem jest jego głosność. Ponieważ wydawało mi sie bardzo głosno to jak jeszcze miałem 2 auta na raz to zmierzyłem pozyczonym certyfikowanym decybelomierzem głośnośc. I odczucia były prawdziwe. F31 z prawie takim samym silnikiem jest 2,5db glosniejsze niz stare E91. Dla niezorientowanych 3db to jest 2x głosniej. Inne aspekty sie trochę polepszyłe, ale i tak czekam do końca leasingu i sprzedaje ten złom.
4,5
~Giacomo
Touring 3.0 335d 313KM 230kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Powinna być ocena Bardzo dobrze , nie ma rzeczy doskonałych , auto jest takie na jakie liczyłem , wiedzialem czego oczekuję i się nie zawiodłem , najgorsze są opinie ludzi ktorzy kupili 3 -kę oczekując gand voyagera , jakość auta bardzo dobra , silnik i skrzynia rewelacyjne ,zero usterek , czego chcieć wiecej , patrzyłem na auta bezposredniej konkurencji , ale audi a4 to praktycznie juz stary model i brak takiego silnika , mercedes c , brak takiego mocnego diesla , 335d praktycznie nie ma konkurencji ...
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring