Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo 550i 449KM 330kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - 2017
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz

Autodiagnoza BMW Seria 5 F10-F11

Liczba wpisów: 60
Chwilowy brak mocy
dodał: ~Michael, 7 lat temu
Bez względu na bieg,oraz zakres obrotów ale z regóły w wysokich obrotach ok 3500 nagle jakby odejmowalo połowe mocy,po lekkim odpuszczeniu gazu znika i ponownie jak energicznie dodaje pojawia sie.Silnik jest w stanie idealnym nie ma zadnych wycieków jest mocny,odczówa sie to szczególnie w momentach gdy pracuje poprawnie.Moze ktos miał podobny przypadek i wie co dzieje sie z moim silnikiem.Dzięki
czujnik abs zamiennik
dodał: maliniak16, 4 lata temu
Witam, mam e39 touring, w którym po zapaleniu sie kontrolki abs wymieniłem uszkodzony czujnik abs tylny prawy na zamiennik firmy TRW. Oczywiscie po zamontowaniu nowego kontrolka zgasla. Pojawil sie nowy problem poniewaz ponizej predkosci 40km/h podczas hamowani dzwignia hamulca roboczego pulsuje tak jakby ktores kolo sie zblokowalo mimo iz kola sie obracją. W sterowniku pojawil sie blad o rozpoznawaniu dlugoterminowym, jednak podczas prob drogowych z testerem nie widac zby duzych roznic w predkosciach obrotowych na poszczegolnych kolach. czy ktos z Was spotkal sie z taka przypadloscia? czy...
skrzynia aut. wysokie obroty a nie jedzie
dodał: kamil8407, 5 lat temu
witam niedawno kupiłem bmw i co sie dzieje,jak jest zimny to jest ok ale jak sie troche rozgrzeje to naciskam gaz obroty okolo 2.5 do 3 i nie wskakuje bieg dopiero po jakies chwili.to sie dzieje tylko na pierwszych biegach.czy ktos moze pomóc?i czy moze to zalezec od gazu?

Dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo 550i 449KM 330kW od 2015

Podstawowe parametry BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo 550i 449KM 330kW
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 449 KM (330 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 2000-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 88,3 mm
Przeniesienie napędu BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo 550i 449KM 330kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo
Aktualnie przeglądasz BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo