Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW 1994-2001

Lata produkcji: 1994 – 2001
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Seria 7 jest dla niemieckiej marki modelem, który jako pierwszy prezentuje jej nowe rozwiązania techniczne – później są one wykorzystywane w mniejszych autach BMW. Od 2015 roku oferowana jest szósta generacja modelu, nazwana G11 oraz G12 (wersja przedłużona).
czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW 1994-2001

Produkowany od 1994 do 2001 roku
Pojemność skokowa 4398 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 286 KM (210 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 3900 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6

Oceny BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW 1994-2001

Liczba ocen: 11
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Poważne usterki - Widoczność - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,8
~matraks
Sedan 740 i L 286KM 210kW
BMW Seria 7 E38
To jest BMW 7, wiec oczekiwanie wzgledem tego modelu sa duze. Kazdy kto zdecyduje sie na zakup musi byc przygotowany na to, ze tanio nie bedzie! Jesli kupisz siodemke za 10-15 tys zl to nie spodziewaj sie tego ze bedzie ona sie prowadzic i zachowywac na drodze jak prawdziwe BMW! Samochod jest piekny, szybki i daje ogromna frajde z jazdy... Wyposazenie jest bogate nawet jak na dzisiejsze czasy, wykonczenie perfekcyjna a jakosc materialow najwyzsza! Czego chciec wiecej? Moze jedynie nizszych kosztow utzrymania ale to akurat w przypadku e38 ma juz drugorzedne znaczenie:)
4,8
~LONG
Sedan 740 i L 286KM 210kW
BMW Seria 7 E38
PODOBNO PRAWDZIWE 7-ER KOŃCZĄ SIĘ NA E38,DLA KUPUJĄCYCH MOJA RADA JEST TAKA,ŻEBY NIE KUPOWAĆ ZAGAZOWANEJ,SZUKAJCIE AUTKA KTÓRE BYŁO ZASILANE TYLKO BENZYNĄ I Z ROZSĄDNYM PRZEBIEGIEM,BMW Z SILNIKIEM V8 MOŻE SPOKOJNIE DOKRĘCIĆ DO MILIONA KILOMETRÓW BEZ KONIECZNOŚCI INGERENCJI MECHANIKA W JEDNOSTKĘ NAPĘDOWĄ,USZCZELKI POD GŁOWICĄ TO RACZEJ BOLĄCZKA AUT ZASILANYCH LPG BO WYSTĘPUJE WTEDY PROBLEM Z CHŁODZENIEM
4,9
~Janusz
Sedan 740 i L 286KM 210kW
BMW Seria 7 E38
Swietny samochód , praktyczne bez wad ,bardzo wygodny i szybki , radość z jazdy ogromna , nigdy nie jeżdziło mi się tak dobrze żadnym autem. Jednak utrzymanie tego auta jest drogie , spalanie dość duże ale jest to poprostu świetna limuzyna która jest przeznaczona dla osób z gustem i grubym portfelem.

Usterki BMW Seria 7 E38

Liczba wpisów: 5
Bardzo trudny rozruch na zimnym
  • BMW Seria 7 E38 740 i B40/1 286KM 210kW 1994-1995
  • silnik
Po dłuższym postoju nie chce się uruchomić ,rozrusznik kręci ale nie uruchamia się pompa i prawdopodobnie nie ma iskry na świecach ale odkryłem ,że należy włączyć zapłon (poz 2) na ok. 10min , po tym czasie bez problemu odpala . Nawet jak po tych 10 minutach przekręcę kluczyk na poz 1 i z powrotem na poz. 2 to też odpali. Jak odpali wszystko pracuje prawidłowo a komputer pokazuje "CHECK KONTROL OK" Jeżeli chodzi o świecące kontrolki to w tej chwili świeci się cały czas AIRBAG i żółty trójkąt z wykrzyknikiem. Nadmieniam ,że podmieniałem czujnik położenia wału korb. czujnik wałka rozrządu i czujnik temperatury silnika ten współpracujący z komputerem i nic to nie pomogło. Czekam na podpowiedzi fachowe, może ktoś spotkał się z takim problemem Wszystko to dotyczy BMW E38 M62 4,4L 1998r (przed liftem.) Zimny - brak rozruchu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Gubi moc przy gwałtownym przyśpieszaniu
  • BMW Seria 7 E38 740 i B40/2 286KM 210kW 1995-2001
  • silnik
Przy dodaniu gazu (mocniejszym)i jeżdzie np pod górkę -lub przy wyprzedzaniu gwałtowne wciśnięcie gazu-auto szarpnie -straci moc i trzeba stanąć wyciągnąc kluczyk -włożyć i idzie dalej Prawdopodobnie przepłowomierz powietrza
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
na ciepłym ciężko zapala, piksele w liczniku uciekają ,czujniki abs psują się
  • BMW Seria 7 E38
  • silnik
Występowanie usterki:
wachacze dolne co 2 lata wymiana ,piksele w liczniku zanikają, silnik ciężko zapala na ciepłym silniku ,czujniki abs usterki ,podnośniki szyb prawa strona ,lewa, końcóki drążków co 3 lata,kluczk nie zawsze otwiera usterka ścieżki,
3 komentarze
BMW Seria 7 E38