Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting 760i 544KM 400kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Auta luksusowe
Oczekujesz emocji? Wybierz silnik benzynowy. Juz ten podstawowy o mocy 320KM czyni cuda na drodze z tak ogromnym autem, a to dopiero początek. Warianty, które oferują 450- i 544KM serwują już osiągi samochodu skrajnie sportowego. Jeśli jednak stawiasz na oszczędność, to kup diesla. Cennik otwiera wariant 730d 258KM. Wbrew pozorom auto z taką jednostką jest dość zrywne i nie trzeba wstydzić się na drodze. Ciekawszy jest za to wariant 313-konny. 750d to już propozycja dla koneserów. Podobnie jak 354-konna hybryda.
czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 5972 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 544 KM (400 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 750 Nm przy 1500-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie mechaniczne
Liczba cylindrów 12
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 48
Średnica cylindra × skok tłoka 80X89 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
5,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

5,0
~Sebastian
BMW Seria 7 F01
Sedan Facelifting 760i 544KM 400kW
Czytałem tu opinie o tym aucie i śmiem wątpić że nikt nawet niesiedział w ty aucie i stad tak niskie oceny tego samochodu , ja daje pełna ocena , samochód bardzo drogi w zakupie , puki co każdy km tym autem to przyjemność poprostu , flagowa limuzyna od BMW pełen prestiż i luksus , podróż tym autem to tak jak wspomniałem wczesniej istna przyjemność , silnik cichutki i przyjemnie pracuje , zawieszenie bardzo wygodne , wsam raz na polskie drogi , wygląd jest bardzo zadziorny i przyjemny dla oka. Spalanie małe jak na taki silnik , oczywiście jeżdzę bez szaleństw. W środku jest Extra jak to bywa w BMW , cztero strefowa klima , 8 biegowa skrzynia , ABS ,EBD,BAS,ESP, CBC z trybem DTC (system elektronicznej kontroli stabilności toru jazdy z funkcjami dodatkowymi),ISOFIX,System dostrzegania osób po zmroku (BMW Night Vision), iDrive (system obsługi urządzeń pokładowych), wyświetlacz kolorowy 7,5 cala umieszczony centralnie na desce rozdzielczej, przyciski ulubionych funkcji) ,Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami po stronie kierowcy i pasażera, Kanapa tylna z funkcją masażu w oparciach, Kanapa tylna wentylowana aktywnie , Ogrzewanie postojowe, Listwy wykończeniowe Shadow Line Individual chromowane , Rolety przeciwsłoneczne szyby tylnej oraz bocznych tylnych, sterowane elektrycznie , to jedne z wielu dodatków jakie mam w swoim aucie . Poprostu luksus w dosłownym tego słowa znaczeniu.
BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting