Szukaj

BMW X1 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o BMW X1

Lata produkcji: 2009 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I; grupa premium) produkowany od 2009 roku. Najmłodszy i najmniejszy w rodzinie sportowo-użytkowych aut BMW oznaczonych symbolem X. Model był początkowo hybrydą małego (a przy tym niskiego) SUV-a i kombi. Druga generacja zaprezentowana w 2015 roku stanowi odejście od tej koncepcji, kosztem stworzenia bardziej tradycyjnego SUV-a. X1 jest spokrewniony z Serią 3, z którą dzieli płytę podłogową. Do tej pory sprzedano prawie 750 tysięcy egzemplarzy tego samochodu. Auto zbudowano głównie z myślą o rynku europejskim, premiera w USA miała miejsce dopiero w 2013 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

Oceny BMW X1

Liczba ocen: 109
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~pablo
BMW X1 U11
Crossover 2.0 23i 218KM 160kW
Generalnie samochód bardzo udany. Wizualnie ładny, jak na 4,5 metra pojemny i przestronny. Polecam alcantarę zamiast sztucznej skóry. Kierownica jedna z najlepszych na rynku. oczywiście jak dla mnie (gruba, dobrze wyprofilowana). Wyświetlacz przezierny - polecam. Nie trzeba odwracać wzroku od drogi. Z plusów wymieniłbym jeszcze jakość wykończenia, wyciszenie (ale tak do 120km/h) , później też nie jest źle, ale już nie bardzo dobrze. Dobre materiały, dobre spasowanie części, jakość kamer i wyświetlaczy. Bardzo dobrze działająca skrzynia biegów i układ przeniesienia napędu. Precyzja prowadzenia, zwinność w zakrętach. Główne wady to twarde zawieszenie (czasami nawet nieprzyjemnie twarde - pakiet M) oraz ergonomia. Jeszcze parę lat temu, wsiadało się do samochodu, odpalało silnik i można było jechać. Teraz procedura przypomina procedurę startu promu kosmicznego. Po odpaleniu silnika, musisz poczekać aż odpali ci się system operacyjny (po nocy może to trwać do pół minuty), później musisz wybrać swój profil, później wyłączyć system ostrzegania o przekroczeniu prędkości, później wyłączyć system start/stop, później wyłączyć asystenta pasa ruchu i mniej więcej po 2 minutach jesteś gotowy do jazdy.... Generalnie system operacyjny jest zagmatwany i mało przyjazny dla użytkownika. Aby uzmysłowić wszystkim do czego doszliśmy, to napiszę tylko, że instrukcja obsługi nowej X1 liczy sobie...500 stron (!!!). Powodzenia przy czytaniu!. Do tego wyświetlacze dotykowe. Wolałem tradycyjne rozwiązania, a potencjalnym użytkownikom życzę powodzenia w trafieniu w wyświetlacz w odpowiednie miejsce podczas jazdy po wyboistej drodze... Do tego dobrze rozwiązany tempomat adaptacyjny (lepiej niż w VW Arteonie), dobrze działający asystent trzymania rąk na kierownicy (nie jest przesadnie wyczulony, w przeciwieństwie do VW Arteona).
Dodane 9 miesięcy temu
5,0
~ROMAN
BMW X1 U11
Crossover 1.5 20i 170KM 125kW
X1 U11 silnik 1,5 -170 KM w miękkiej hybrydzie, fabrycznie nowy-2 miesiace od zakupu, po przebiegu 744 km - 2/3 2 trasie S11 i A2, drogi krajowe, miasto "wokół komina"pali niestety za dużo, średnia z całości 7,1, średnia z trasy 5,5. Miałem bardzo wiele samochodów , ten jest 5 jako nowy a pierwszy marki BMW, Ogólnie super - kompromis jakość/cena, komfort/przyspieszenia, ekstra wygląd (jak dla mnie), wystarczająco pakowny, wysoki prześwit, przewidywalne zawieszenie i układ kierowniczy, słupki mogłyby być nieco cieńsze, trochę czasu wymagało przyzwyczajenie się do elektroniki i iwyświetlaczy, ponieważ wcześniej miałem mniej wymagajace pojazdy.
Dodane ponad rok temu
4,7
~greg
BMW X1 U11
Crossover 2.0 23i 218KM 160kW
Fajny samochód .Lekkość prowadzenia i pewne zawieszenie . Jest nieco sztywne ale dobrze tłumi nierówności .Silnik jest znakomity i bardzo elastyczny .Bardzo dobrze dobrane tryby jazdy .Przełączając się w tryb spory plus boost na manetce to budzi się sportowe auto i jest nieziemskie przyśpieszenie .Wrażenia jak w sportowym samochodzie .Rodzinne auto do spokojnej jazdy a zarazem mega sportowy .To w końcu 218 KM .Wyciszenie dobre .Fotele wygodne i polecam funkcję masażu .Do tego nagłośnienie Harman Kardon sprawia że tym autem chce się jechać ,W aucie można się poczuć się jak na koncercie . Dużo przestrzeni na tylnych fotelach i jest dużo miejsca na nogi .Spalanie w trasie 120 km/h 7.5 L Przy 140 km/h 8,5 L Trasa między miastami 50- 90 km/h 5.6 L Miasto spokojna jazda 7.6 L
Dodane ponad rok temu

Usterki BMW X1

Liczba wpisów: 6
Skrzynia biegów automat
  • BMW X1 E84
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
Jeżeli pojawi się wam problem ze skrzynią że nie zawsze będzie chciał wam włączać na R lub P ale częściej R To nie trzeba obrazu panikować ze czekają was duże koszta i usterkę możecie naprawić sami bo z doświadczenia wiem że u Mechanika was naciągną na parę lub paręnaście setek a awaria jest Poprostu błąd producenta trza rozebrać gałkę biegów i są tam 2 kabelki które się przecierają trza na nowo polutować i poprowadzić inna drogą żeby nie obcierały się i poświęcony czas około 30 min i dalej jeździmy życzę szerokiej drogi Pozdrawiam djkristo@interia.pl
Dodane 4 lata temu
2 komentarze
Awaria mild hybryd
  • BMW X1 U11 Crossover 1.5 20i 170KM 125kW od 2022
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 2
Komunikat Awaria napędu jazdą niemożliwa Wezwij pomóc drogową. Taki komunikat po przejechaniu 57 km od zakupu, auty na lawetę i jazdą do salonu. 18 miesięcy czekałem na samochód a teraz już miesiąc na nową skrzynie, której niema w kraju ani w Niemczech. Wielka chała jak narazie.
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
OIej
  • BMW X1 E84 Crossover xDrive18d 143KM 105kW 2009-2012
  • silnik
  • 201 tys. km
Pali tyle oleju że głowa mała, czornego dymu ni ma. Nigdzie nie cieknie, a świstu od zapchanej turbiny nie słychać. Nie wiadomo o co chodzi. Oleju pali z 500ml-800ml/1000km i prawdopodobnie tylko na wysokich obrotach pije
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
BMW X1

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów