Szukaj

Informacje o BMW X5 E70

Lata produkcji: 2006 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 E70 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X5 E70

Liczba ocen: 48
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,3
~Ogi-Eho'o
SUV 3.0 si 272KM 200kW
BMW X5 E70
Auto prezentuje się bardzo nowocześnie, wysoki bagażnik i komfort wsiadania. Duży plus, to dwuczęściowa klapa bagażnika. Sporo miejsca w środku. Minusem natomiast jest jakość wykończenia i lekkie skrzypienie plastików, w szczególności podłokietnika. Posiadam również e39 (2001), gdzie tam takich sytuacji nie ma (takie czasy). Koszty utrzymania, tak jak to w BMW na swoim poziomie, "coś za coś". Fotele komfortowe, naprawdę są komfortowe! Po kilkuset km jazdy, kierowca wysiada jakby dopiero wsiadł. Problem w tym, że nie chce się za często wysiadać.
3,5
~Piotr
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
BMW X5 E70
Samochód bardzo drogi w utrzymaniu i zakupie i jednocześnie bardzo przeciętny. Uważam że nie jest warty tych pieniędzy i Audi Q7 jest o niebo lepsze. Auto użytkowałem jako służbowe i prywatnie nigdy w życiu bym go nie wybrał. Seria 5 to o wiele lepszy wybór. Wnętrze bardzo ergonomiczne, fotele wygodne, ale co z tego jak spasowanie jest bardzo słabe i plastiki trzeszczą po dotknięciu palcem? Przesiadłem się do Q7 i jest dużo lepiej. Prywatnie posiadam 530d G30 i ten samochód miażdży X5 w każdym względzie - komfor, wyciszenie, wygoda, zawieszenie, osiągi, spalanie. I był przy tym tańszy. To potwierdza bezsensowność takich samochodów jak suvy. Albo konkretna terenówka jak np. Land Cruiser albo porządny sedan/kombi/hatchback.
4,2
~ArtPol74
SUV 3.0 d 235KM 173kW
BMW X5 E70
Może nie typowo ale porównam generację a wyjdzie całokształt: Witam. Chciałbym się podzielić wrażeniami/spostrzeżeniami/różnicami pomiędzy E53 a E70. To są moje wrażenia i odczucia. Nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia ale stara od razu przy kupnie- miłość i dobre samopoczucie, tu trochę mieszane odczucia, jakby rozczarowanie/zawód...? A mianowicie, na plus e53: - mimo wszystko jakość materiałów i wykonania, - blachy grubsze, masywniejsze? Prawie taka różnica jak kiedyś między ,,Niemcem a Japończykiem", - lepsze prowadzenie (w starym wersja SPORT, w nowym Adaptive Drive), - fajniejszy pomruk silnika, w nowej jakby dźwięk "kartonowy", - w starszej przy EKO jeździe mniejsze zużycie paliwa, - lepsze otwieranie/zamykanie dolnej klapy bagażnika, - subiektywnie lepsze przyspieszenie ale może to Adaptive D robi swoje, - większy zbiornik paliwa, - i jakby ogólnie stara bardziej zwarta była! Na plus E70: - konsola środkowa mniej trąca myszką, - trochę bajerów typu światła skrętne, doświetlanie, fotele komfort,...Adaptive Drive? - tył jest mniej kanciasty, - większy bagażnik, - skrzynia biegów łagodniejsza. Remis: - co do przodu, każde robi dobre wrażenie, jednak ze wskazaniem na... E53

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 10
5,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
BMW To Marka sama w sobie o czym każdy wie jej niezawodność przy dbaniu i serwisowaniu auta docenił by każdy , niesamowite osiągi i kultura pracy jednostki !!! Mega . Najważniejsze że BMW Wbrew wcześniejszym słuchom i opiniom innych bardzo dobrze reaguje na lpg . Oczywiście wpływa to na jedną czyli zmniejszone koszty paliwa. Sama instalacja nie sprawiła mi żadnych problemów...
5,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Samochód oddałem w ręce panów z Ostrobramskiej , bardzo miła i fachowa obsługa , samochód od czasu montażu nie wykazuję żadnych oznak zmęczenia na instalacji jeździ tak samo na gazie i na benzynie , przy takiej mocy silnika ciężko odczuć różnicę . wymieniam filtry co 10 tyś km ponieważ słyszałem o bardzo zanieczyszczonym polskim gazie .
4,5
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Polecam autogaz Planiplastic na Firlejowskiej (tam na końcu placu) . Robota fachowo wykonana. Podchodzą dobrze do roboty...Zdecydowałem tutaj bo kilku znajomych tu robiło i nikt nie narzeklał a i u mnie nie ma problemów. Polecam.
BMW X5 E70