Szukaj

Informacje o BMW X5 E70

Lata produkcji: 2006 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 E70 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X5 E70

Liczba ocen: 42
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Drobne usterki - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,5
~Piotr
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
BMW X5 E70
Samochód bardzo drogi w utrzymaniu i zakupie i jednocześnie bardzo przeciętny. Uważam że nie jest warty tych pieniędzy i Audi Q7 jest o niebo lepsze. Auto użytkowałem jako służbowe i prywatnie nigdy w życiu bym go nie wybrał. Seria 5 to o wiele lepszy wybór. Wnętrze bardzo ergonomiczne, fotele wygodne, ale co z tego jak spasowanie jest bardzo słabe i plastiki trzeszczą po dotknięciu palcem? Przesiadłem się do Q7 i jest dużo lepiej. Prywatnie posiadam 530d G30 i ten samochód miażdży X5 w każdym względzie - komfor, wyciszenie, wygoda, zawieszenie, osiągi, spalanie. I był przy tym tańszy. To potwierdza bezsensowność takich samochodów jak suvy. Albo konkretna terenówka jak np. Land Cruiser albo porządny sedan/kombi/hatchback.
4,2
~ArtPol74
SUV 3.0 d 235KM 173kW
BMW X5 E70
Może nie typowo ale porównam generację a wyjdzie całokształt: Witam. Chciałbym się podzielić wrażeniami/spostrzeżeniami/różnicami pomiędzy E53 a E70. To są moje wrażenia i odczucia. Nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia ale stara od razu przy kupnie- miłość i dobre samopoczucie, tu trochę mieszane odczucia, jakby rozczarowanie/zawód...? A mianowicie, na plus e53: - mimo wszystko jakość materiałów i wykonania, - blachy grubsze, masywniejsze? Prawie taka różnica jak kiedyś między ,,Niemcem a Japończykiem", - lepsze prowadzenie (w starym wersja SPORT, w nowym Adaptive Drive), - fajniejszy pomruk silnika, w nowej jakby dźwięk "kartonowy", - w starszej przy EKO jeździe mniejsze zużycie paliwa, - lepsze otwieranie/zamykanie dolnej klapy bagażnika, - subiektywnie lepsze przyspieszenie ale może to Adaptive D robi swoje, - większy zbiornik paliwa, - i jakby ogólnie stara bardziej zwarta była! Na plus E70: - konsola środkowa mniej trąca myszką, - trochę bajerów typu światła skrętne, doświetlanie, fotele komfort,...Adaptive Drive? - tył jest mniej kanciasty, - większy bagażnik, - skrzynia biegów łagodniejsza. Remis: - co do przodu, każde robi dobre wrażenie, jednak ze wskazaniem na... E53
3,9
~bazz
SUV 3.0 si 272KM 200kW
BMW X5 E70
Witam, auto posiadam od 4.2013, mam jeszcze BMW E90.Po pierwsze porównując te 2 samochody to muszę powiedzieć że BMW 3 jest o niebo lepiej przemyślane od X5...parę przykładów: w \"trójce idąc od przodu - kratki wodne na liście - w X5 brak co skutkuje zapchaniem kurzem odprowadzenia wody piętro niżej i wożeniem około 4 l wody przed przednią ścianą grodziową - zorientowałem się jak przestałem słyszeć \"pik pik \" zamykanego samochodu..a elektronika nie lubi wilgoci.Genialny schowek ze zmienną temperaturą pomiędzy fotelami na suwak - w x5 \"zaoszczędzili na suwaku i schowek nie jest chłodzony/grzany, w X5 brak plastikowych prowadnic w tylnych siedzeniach na isofix i fotelikowe zatrzaski \"mordują skórzane fotele, nie ma co zrobić z roletą bagażnika po jej demontażu - w trójce można ją przymocować do rozłożonych siedzeń. Resztę opiszę przy poszczególnych działach...

Raporty spalania BMW X5 E70

Liczba raportów: 80
Średnie spalanie dla BMW X5 E70
12,0 – 20,5
l/100 km
7,4 – 11,5
l/100 km
16,0 – 18,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
No coż.... Z jednej strony - nie ma to spalania małego turbodiesla. Jak na masę i osiągi nie jest źle. Jedno wiem na pewno - nie wiem jak mierzone jest zużycie paliwa w testach do podania danych fabrycznych - bo mi nie udaje się zejść do tych wartości. W mieście - bez szaleństw - poniżej 20/100 to trudno zejść. A jak są korki - to 25 - 28/100 nie jest trudno osiągnąć. Na trasie - jadąc spokojnie - czyli bez zrywania, hamowania. Ale płynnie i z przyspieszaniem dynamicznym przy wyprzedzaniu - można zejść do 13/100.
16,8
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
BMW X5 E70
Przyjemność kosztuje. Najbardziej napakowana wersja M w pełnym ekwipunku to 600000 złotych. Do tego módl się, żeby nie trzasnął ci komputer pokładowy z nawigacją. Nie mówiąc już o elementach turbodoładowania i specyficznych elementów, jak fotele czy tapicerki. Auto ma potężną moc, jest ogromne, ciężkie, wręcz musi żreć jak smok! Z tym trzeba się nauczyć żyć i już. Uwaga! Bardzo ostre warunki gwarancyjne. Wystarczy jedno złamanie ich i po wszystkim. Niemcy zawsze byli, są i będą...pedantami. To z kolei gwarantuje, że trafisz na auto albo bardzo pewne, albo skrajnie pechowe. Uwaga na auta...pogangsterskie.
19,3
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
Przy tej masie i osiągach nie narzekam. Boli tankowanie po mieście w korkach, ale przynajmniej nie ma problemu z wyprzedzaniam a i radość z jazdy inna :) Przy jeżdzie tylko na benzynie komputer pokladowy dosyć dobrze pokazuje spalanie, gdy jeżdzę na LPG trzeba dodać ok 4L do wskazań na komputerze. Pomiary spalania zawsze robiłem po pełnym tankowaniu. Tankowanie 65L pozwalało na pokonanie 400km (spokojna jazda na trasie) lub 270km (tylko miasto i korki w upale)

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 10
5,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
BMW To Marka sama w sobie o czym każdy wie jej niezawodność przy dbaniu i serwisowaniu auta docenił by każdy , niesamowite osiągi i kultura pracy jednostki !!! Mega . Najważniejsze że BMW Wbrew wcześniejszym słuchom i opiniom innych bardzo dobrze reaguje na lpg . Oczywiście wpływa to na jedną czyli zmniejszone koszty paliwa. Sama instalacja nie sprawiła mi żadnych problemów...
5,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Samochód oddałem w ręce panów z Ostrobramskiej , bardzo miła i fachowa obsługa , samochód od czasu montażu nie wykazuję żadnych oznak zmęczenia na instalacji jeździ tak samo na gazie i na benzynie , przy takiej mocy silnika ciężko odczuć różnicę . wymieniam filtry co 10 tyś km ponieważ słyszałem o bardzo zanieczyszczonym polskim gazie .
4,5
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Polecam autogaz Planiplastic na Firlejowskiej (tam na końcu placu) . Robota fachowo wykonana. Podchodzą dobrze do roboty...Zdecydowałem tutaj bo kilku znajomych tu robiło i nikt nie narzeklał a i u mnie nie ma problemów. Polecam.
BMW X5 E70