Szukaj

Informacje o BMW X5 E70 SUV Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 E70 SUV Facelifting – wybierz silnik

Dane techniczne BMW X5 E70 SUV Facelifting

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4857 mm
Szerokość 1933 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2197 mm
Wysokość 1776 mm
Rozstaw osi 2933 mm
Rozstaw kół - przód 1644 mm
Rozstaw kół - tył 1650 mm
Zwis przedni 864 mm
Zwis tylny 1060 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 998 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 991 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1551 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1524 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1870 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 650 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg

Raporty spalania BMW X5 E70 SUV Facelifting

Liczba raportów: 22
Średnie spalanie dla BMW X5 E70 SUV Facelifting
13,8
l/100 km
7,4 – 11,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,8
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
BMW X5 E70
Przyjemność kosztuje. Najbardziej napakowana wersja M w pełnym ekwipunku to 600000 złotych. Do tego módl się, żeby nie trzasnął ci komputer pokładowy z nawigacją. Nie mówiąc już o elementach turbodoładowania i specyficznych elementów, jak fotele czy tapicerki. Auto ma potężną moc, jest ogromne, ciężkie, wręcz musi żreć jak smok! Z tym trzeba się nauczyć żyć i już. Uwaga! Bardzo ostre warunki gwarancyjne. Wystarczy jedno złamanie ich i po wszystkim. Niemcy zawsze byli, są i będą...pedantami. To z kolei gwarantuje, że trafisz na auto albo bardzo pewne, albo skrajnie pechowe. Uwaga na auta...pogangsterskie.
10,0
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
BMW X5 E70
Porządny sprzęt, jest czym pocisnąć a i komfort na wysokim poziomie, adaptive drive daje poczucie przyklejonego samochodu do podłoża. Wyniki spalania są bardzo pozytywne. Na początku przerażała mnie wielkość budy, którą ma udźwignąć ten silnik okazało się, że jest lepiej niż przypuszczałem.
10,4
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
BMW X5 E70
auto posiadam trzy lata jestem zadowolony .w jeździ w długie trasy przy prędkościach autostradowych +/_20km spalanie z silnikiem 4.0 wyszlo mi 7.8l w warszawie wjazd przez janki 11.5 jazda w miescie krutki odcinki max 12,5 . mam również e 53 218km w trasie 9.2 jechaliśmy wtedy na dwa auta a wmieście o 1l więcej czli 13.5max polecam oba samochody e53 przejechałem 400tys oleju bral 0,5l na10000 km remonty to tylko hamulce i filtry wlacznie z filtrem paliwa . wymiana kola pasowego na silniku
BMW X5 E70 SUV Facelifting