| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Duże auta terenowe |
| Nadwozie | 4-drzwiowy pickup |
| Masa | 1880 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona na "słabą" z powodu dużego nacisku. Zanotowano również znaczne uszkodzenie podłogi, ale kabina pozostała stabilna w trakcie testu. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
L200 uzyskało maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna chroniąca głowę nie jest dostępna jako wyposażenie standardowe, nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 2 pkt (7%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 32 pkt (74%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 56 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
L200 zdobyło tylko 2 punkty w tej części. Wszystkie testy - zderzak, przednia krawędzi i maska - wypadły raczej słabo. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Duo Plus tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer BabySafetyłem do kierunku jazdy |