| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 2-drzwiowy kabriolet |
| Masa | 1343 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | - |
Pasażer był bardzo dobrze chroniony przez pasy bezpieczeństwa i kolana nie miały kontaktu z przednim panelem w trakcie zderzenia. Ciśnienie w poduszce powietrznej kierowcy nie było wystarczająco wysokie by uchronić głowę przed uderzeniem w kierownicę. Poduszka powietrzna chroni uda i kolana kierowcy różnych rozmiarów oraz w różnych pozycjach siedzenia przed obrażeniami ze strony deski rozdzielczej. Mimo wszystko w przypadku wysokiego kierowcy z kolanami blisko przedniego panelu, siła obciążenia może być zbyt wysoka.
207CC uzyskał maksymalną liczbę punktów za wyniki testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 45 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
W przypadku testów dynamicznych, Euro NCAP umieściło 2 foteliki - jeden tyłem drugi przodem do kierunku jazdy. Jednak by to zrobić, nawet z użyciem rekomendowanych siedzeń, należy przesunąć przedni fotel do przodu. W takim razie nie wykonano testów, więc nie możemy opublikować wyników dla tego auta. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |