| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 2-drzwiowy kabriolet |
| Masa | 1512 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testu. Pomiary obciążenia manekina świadczą o dobrej ochronie kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Peugeot wykazał taki sam poziom zabezpieczenia kierowcy różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
308CC zdobył komplet punktów za wyniki testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 12 pkt (43%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 34 pkt (79%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 75 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za amortyzację nóg pieszego. Bardzo słaba ochrona głowy dorosłego i dziecka ze strony maski. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona, by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |