| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Duże auta rodzinne |
| Nadwozie | 2-drzwiowy coupe |
| Masa | 1526 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
407 Coupé uzyskał maksymalną liczbę punktów za wyniki testu zderzenia czołowego.
Przednia poduszka pasażera może być wyłączona by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest wystarczająco jasna by spełnić wymogi Euro NCAP. Również obecność mocowań ISOFIX niedostatecznie oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 16 pkt (100%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 46 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |