Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

Lata produkcji: 2006 - 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90 KM 66 kW

Ogólna ocena
4,29
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena
WADY - Koszty utrzymania - Silnik - Widoczność

Wybrane oceny

peterz
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.4 i 16V MPI 90KM 66kW (2006-2012) 4,15
Jeśli Fiat Bravo II to tylko w kolorze maranello + pakiet sport czyli tak jak wygląda na folderze. Paleta pozostałych kolorów nie wzbudza już takich emocji. W topowym kolorze i wyposażeniu auto jest przecudowne i pomimo upływu 4 lat nadal jest atrakcyjnym i wyrózniającym sie z tłumu samochodem. Dla normalnych , miejskich użytkowników auto jest w miare tanie w użytkowaniu . Pierwszy przegląd 30 tys. robiłem dopiero po dwóch latach (cena: moje...
dodano 6 lat temu przez peterz
automaniak
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.4 i 16V MPI 90KM 66kW (2006-2012) 3,46
Wydaje mi się że, najlepiej opinię o swoim aucie wystawia się kiedy już ma się inne auto, ponieważ mając je w danym momencie zawsze troszke obecne auto "ubarwia"sie i nie jest to miarodajna opinia. Fiata Bravo posiadałem 2 lata i zrobiłem nim 50tys.km i moge sie obiektywnie o nim wypowiedzieć ponieważ go już sprzedałem. Auto kupiłem pewne od przyjaciela który był pierwszym właścicielem i kupił w salonie. Bravo jak na swoją klase auta...
dodano 2 lata temu przez automaniak
Artur
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.4 i 16V MPI 90KM 66kW (2006-2012) 4,85
jak na 90 konny silnik auto bardzo dobrze sobie radzi, nie trzeba machać co chwile wajchą od biegów dosyć dobrze ciągnie od 2000 tyś do 5000 obr/min a 6 bieg - bajka. Prosta konstrukcja silnika sprawia że przeglądy są dość tanie i nie trzeba robić ich często bo co 30000 km. Koszt przeglądu wyniósł mnie 580zł razem z olejem i filtrami co zasługuje na dość wysoką notę dodatkowo wymieniłem świece koszt 230 zł. Autem poruszam się tylko w...
dodano 7 lat temu przez Artur

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1267
Koszt ogólny 16,71 PLN
LPG17.24 PLN
PB31.34 PLN
Wydatki serwisowe 5,23 PLN Pozostałe wydatki 11,81 PLN

Dane techniczne Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

Podstawowe parametry Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Produkowany od 2006 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72X84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI), sterowanie sekwencyjne
Dodatkowe informacje 2 wałki rozrządu z popychaczami hydraulicznymi, pasek zębaty
Przeniesienie napędu Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Fiat Bravo II Hatchback 5d