Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

Lata produkcji: 2006 - 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90 KM 66 kW

Ogólna ocena
4,29
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena
WADY - Silnik - Widoczność - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1222
Koszt ogólny 16,73 PLN
LPG17.47 PLN
PB36.99 PLN
Wydatki serwisowe 4,96 PLN Pozostałe wydatki 11,62 PLN

Autodiagnoza Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 16
Bardzo szybkie ubywanie oleju
dodał: ~adam, 6 lat temu
Wymieniłem olej przy 197 tys przebiegu, a od paru dni wbijając 200 tysięcy zapala się kontrolka oleju na zakrętach przy hamowaniu i ruszaniu, musiałem dolać litr oleju , nie wiem co się dzieje jak to możliwe żeby aż tak ubywało oleju, wycieku nie ma bo sprawdzałem, ani nie kopci, spaliny ok, mam te auto 2 miesiące, może ktoś miał podobny problem , pomocy
Temperatura silnika.
dodał: ~arek, 8 lat temu
Witam. Co jakiś czas wskaźnik temperatury silnika, który generalnie po nagrzaniu znajduje się w połowie skali, dochodzi do 3/4 skali, następnie spada do połowy i znowu rośnie. Ilość płynu chłodniczego jest w normie. Model 1.2 z 2001 r., 150.000 przebiegu. Dzięki za ewentualne wskazówki.
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
dodał: ~Zdołowana., ponad rok temu
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru...

Dane techniczne Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

Podstawowe parametry Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Produkowany od 2006 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72X84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI), sterowanie sekwencyjne
Dodatkowe informacje 2 wałki rozrządu z popychaczami hydraulicznymi, pasek zębaty
Przeniesienie napędu Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II Hatchback 5d